پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351274 تاریخ : 1397/04/04-10:45:56
,5,
اهمیت فراوان صنعت نفت در برخورداری از میلیاردها دلار دارایی

اولین کنفرانس بین المللی مدیریت یکپارچگی دارایی ها در نفت و گاز

اهمیت فراوان صنعت نفت در برخورداری از میلیاردها دلار دارایی

بیطرف گفت، مدیریت دارایی‌ فیزیکی به ویژه در فراساحل صنعت نفت به واسطه آسیب‌پذیری بیشتر و همچنین برخورداری این بخش از میلیاردها دلار دارایی، اهمیت فراوان دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حبیب‌الله بیطرف معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت و رئیس کنفرانس در اولین  کنفرانس بین‌المللی مدیریت یکپارچگی دارایی‌های فیزیکی صنعت نفت و گاز در بخش ساحل و فراساحل بیان کرد: نظام‌نامه مدیریت دارایی‌های فیزیکی در سال 93 تدوین و ابلاغ شد و تدوین نظام‌نامه استانداردهای ملی این مقوله هم اکنون در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: نقش حائز اهمیت صنعت نفت ایران در سطح جهان و اوپک، سهم 70 درصدی فرآورده‌های این صنعت از سبد صادراتی کشور، برخورداری از حجم قابل توجه ذخایر نفت و گاز و مواردی از این دست، اهمیت مدیریت دارایی‌های فیزیکی این صنعت را دوچندان می کند.

رئیس کنفرانس با بیان این‌که مدیریت یکپارچگی دارایی‌ها در صنعت نفت به کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری، افزایش ایمنی، مصرف بهینه انرژی و بهبود تعامل سازمان با محیط زیست می‌انجامد، تصریح کرد: مدیریت یکپارچگی دارایی‌ها نه تنها در دارایی‌های فیزیکی، بلکه درباره دیگر سرمایه‌های سازمان از جمله سرمایه انسانی و دارایی‌های اطلاعاتی و مالی نیز باید مدنظر قرار گیرد.

بیطرف گفت، مدیریت دارایی‌ فیزیکی به ویژه در فراساحل صنعت نفت به واسطه آسیب‌پذیری بیشتر و همچنین برخورداری این بخش از میلیاردها دلار دارایی، اهمیت فراوان دارد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، کنفرانس مدیریت یکپارچگی دارایی‎ها در نفت و گاز (ساحلی و فراساحلی) در روزهای 4 و 5 تیرماه 1397 در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 424
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران