پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 188992 تاریخ : 1395/02/06-01:47:24
,11,14,16,17,22,
اهدای سه هزار فقره اسناد واگذاری املاک علوی به مردم شرق گیلان تا پایان امسال

رییس بنیاد مستضعفان خبر داد :

اهدای سه هزار فقره اسناد واگذاری املاک علوی به مردم شرق گیلان تا پایان امسال

مهندس محمد سعیدی کیا از واگذاری سه هزار جلد اسناد املاک بنیاد علوی در شهرستان های رودسر و املش واقع در شرق استان گیلان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پایگاه خبری بنیاد مستضعفان، مهندس محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مراسم اهدای رایگان اسناد 500فقره واحد مسکونی به مردم واجد شرایط از واگذاری سه هزار جلد اسناد املاک بنیاد علوی در شهرستان های رودسر و املش واقع در شرق استان گیلان تا پایان امسال خبر داد.

 

 

مهندس محمد سعیدی کیا یکشنبه شب در مراسم اهدای رایگان 500 فقره اسناد املاک بنیاد علوی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در روستای قاسم آباد علیا بخش چابکسر شهرستان رودسر واقع در شرق استان گیلان، اظهار کرد: مجموع حجم مساحت املاک واگذار شده در روستای قاسم آباد، 132 هزار مترمربع و ارزش تقریبی آن، 140 میلیارد ریال است.

سعیدی کیا در ادامه سخنان خود، با تاکید بر این مطلب که مردم باید در امر سرمایه گذاری در امور مختلف مشارکت کنند، افزود: این بنیاد در این زمینه از هیچ تلاشی در جهت حمایت همه جانبه از مردم مضایقه نخواهد کرد.

 

وی همچنین از امضای تفاهمنامه مشترک در سه استان شمالی کشور بین استانداری ها، بنیاد مستضعفان و سازمان شیلات به منظور سرمایه گذاری در بخش ماهیان خاویاری و پرورش ماهی در قفس خبر داد.

 سعیدی کیا با بیان اینکه در آغاز، کار اجرای این طرح را در قالب پنج واحد شروع خواهیم کرد، اظهار کرد: این آمادگی و بستر وجود دارد که هر چه تعداد واحد که نیاز باشد، افزایش دهیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با تاکید بر این مطلب که ما می خواهیم پول های بانک را در جهت تامین معیشت مردم خرج کنیم، بیان کرد: در خصوص سرمایه گذاری در بخش آبزی پروری ما تا ظرفیت 20تن، 10 میلیارد ریال وام پرداخت می کنیم.

 وی تصریح کرد: توقع ما این است که مردم وارد میدان شوند و در این عرصه ها و طرح ها مشارکت کنند.

سعیدی کیا سرمایه گذاری در واحدهای کوچک و خرد را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: هر کسی که بتواند طرحی برای تولید و اشتغال زایی  ارائه دهد،  پس از تایید کارشناسان ما از طریق بانک به او تسهیلات پرداخت می کنیم و برای سال جاری، پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات را در استان گیلان در  دستور کار داریم  و در صورتی که این مبلغ کاملا جذب شود مجموعه اعتبار تخصیص یافته را افزایش خواهیم داد.

 وی در مورد مشکلات ناشی از حمل محصولات فروش رفته  کارخانه سیمان دیلمان توسط خریداران  هم گفت: وظیفه ما این نیست که راه بسازیم، ما باید  محرومیت زدایی کارخانه می سازیم و البته  برای ترمیم جاده شوک – زیاز فقط به جهت رفاه حال مردم  19 هزار تن سیمان اختصاص داده ایم  و سه هزار تن دیگر هم  اختصاص خواهیم داد و امیدواریم مسوولان مشکل مردم این منطقه را با این تسهیلات و خدمات بنیاد حل کنند.

سعیدی کیا در ادامه  از اعطای تسهیلات در طرح توسعه و فرآوری فندق به عنوان یکی از مهمترین محصولات تولیدی منطقه  خبر داد و گفت: بنیاد مستضعفان آمادگی دارد تا  30 میلیارد ریال در این زمینه وام اعطا کند و مصلحت را در این می بینیم که مردم خودشان صاحب کار شده و از دسترنج خود منتفع و بهره مند شوند.

 گفتنی است شهریورماه سال گذشته نیز 800 فقره اسناد املاک بنیاد علوی در راستای الطاف رهبر معظم انقلاب در روستای بازنشین بخش رحیم آباد شهرستان رودسر به صورت رایگان، به مردم اهدا شده بود. شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 324
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران