پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352462 تاریخ : 1397/04/26-16:01:06
,2,
اهدای تندیس طلایی روز ملی صنعت و معدن به شرکت صنایع پویان طب هگمتانه

اهدای تندیس طلایی روز ملی صنعت و معدن به شرکت صنایع پویان طب هگمتانه

تندیس طلایی روز ملی صنعت و معدن توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در مراسم گرامیداشت این مناسبت به شرکت صنایع پویان طب هگمتانه که با تامین مالی بانک صنعت و معدن به اجرا درآمده است، اهدا گردید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن؛ شرکت فوق به عنوان شرکت برتر در صنایع برق و الکترونیک سال 1396 انتخاب و با اهدای تندیس مورد تقدیر قرار گرفت.

اختر عظیمی مدیرعامل شرکت صنایع پویان طب هگمتانه در نامه ای خطاب به علی اشرف افخمی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک صنعت و معدن از حمایت ها و همکاری مجدانه و صادقانه این بانک در به انجام رساندن این طرح و کسب موفقیت های یاد شده قدردانی کرد.
در بخشی از نامه یاد شده آمده است : اینجانب وظیفه خود می دانم که به نمایندگی از طرف مدیران و کارکنان شرکت صنایع پویان طب هگمتانه، مراتب قدردانی و سپاسگزاری خود را از همکاری مجدانه و صادقانه جنابعالی و تمامی همکاران شما در مجموعه تحت امر اعلام نموده و از درگاه خداوند موفقیت روزافزون را برای شما مسئلت نمایم.
بی شک اگر این همیاری از طرف جنابعالی نبود، انجام این طرح و به سرانجام رساندن آن مقدور نبود. به امید آن که هر روز شاهد موفقیت کشور عزیزمان، ایران، در عرصه های گوناگون باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 496
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران