پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266459 تاریخ : 1395/11/21-10:53:31
,10030,
انجمن بین‌المللی مدیریت فرایند کسب و کار به ایران آمد

انجمن بین‌المللی مدیریت فرایند کسب و کار به ایران آمد

"انجمن حرفه‌ای بین‌المللی مدیریت فرآیند کسب و کار"(ABPMP) یکی از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت را نماینده انحصاری خود در ایران معرفی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، انجمن حرفه‌ای بین‌المللی مدیریت فرآیند کسب و کار، انجمنی در آمریکاست که در بیش از 40 کشور جهان نماینده دارد و تا پیش از این در کشورمان نماینده‌ای نداشت. با اعطای نمایندگی انحصاری این انجمن به این شرکت، از این پس این شرکت مجری و برگزار کننده آموزش‌های دوره‌ای و استاندارد انجمن یاد شده در ایران خواهد بود.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علم‌وصنعت ایران، این شرکت به مدیریت یکی از دانشجویان مقطع دکتری مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران، پس از قریب به شش سال فعالیت، از مردادماه 1395 با استقرار در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران، فعالیت خود را پی‌گرفته و با تیمی مرکب از 10 نفر از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه‌های معتبر کشور ، به عنوان نماینده انحصاری انجمن حرفه ای مدیریت فرآیند کسب و کار، خدمات مدیریت و مهندسی فرآیند را به سازمان‌های دولتی و خصوصی مختلف در اندازه‌های مختلف سازمانی ارائه می‌کند.

 مدیریت فرآیندهای کسب و کار، معماری سازمانی، مدیریت استراتژیک، مدیریت کیفیت جامع و مدیریت دانش از تخصص‌های این شرکت به شمار می‌رود.

بنابر گفته مهرداد آقا محمدعلی کرمانی، مدیر این شرکت، مذاکره برای اخذ نمایندگی از ABPMP، از دی ماه 1393 به صورت خوداظهاری آغاز شد و اعطای نمایندگی انجمن، پس از انجام مصاحبه و بررسی مدارک شرکت صورت گرفته است.

وی در خصوص اهداف و چشم اندازهای این شرکت گفت: "بهفا" از طریق ارائه خدمات مشاوره‌ای بر پایه استانداردهای به روز جهانی، در جهت بهبود زیرساخت‌های نظام اداری کشور گام برمی‌دارد و با پشتوانه سرمایه انسانی- به عنوان با ارزش‌ترین منبع برای رشد- در فعالیت‌هایی که به پیشبرد عملکرد مدیریت فرآیند کسب ‌و کار منجر می‌شوند، مشارکت داشته و پیکره متداول دانش این حوزه را ترویج می‌نماید و به عنوان تنها برگزار کننده رسمی جایزه ملی مدیریت فرآیند با پشتوانه انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیند (ABPMP)، مهم‌ترین رشته در جریان مدیریت فرآیند در کشور خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 236
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران