پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 247144 تاریخ : 1395/08/01-10:30:04
,10026,
انتشار کتاب گزارشگیری مالی با تکیه برIFRS4

انتشار کتاب گزارشگیری مالی با تکیه برIFRS4

مزایا و چالش های پذیرش و پیاده سازی استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی ، مروری بر استانداردهای بین المللی شماره 4 قرارداد بیمه و استاندارد حسابداری شماره 28 ایران از فصول این کتاب است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازسندیکای بیمه گران ایران، به همت نظرعلی صلاحی نژاد عضو کارگروه تخصصی مالی سندیکای بیمه گران کتابی با محتوای مروری بر مفاهیم  گزارش گیری در شرکت های بیمه ای با تکیه بر IFRS4  منتشر شد.

باتوجه به تغییرات صنعت بیمه در جهان  و  مورد توجه قرار گرفتن موضوع ارائه صورتهای مالی شرکتها بر مبنای استاندارد های گزارشگری مالی IFRS  ؛ نظرعلی صلاحی نژاد به همراه سیدمحمدباقرآبادی در کتابی با عنوان  «گزارشگیری مالی در شرکتهای بیمه ای با تکیه برIFRS4»  به این موضوع پرداخته اند.

مزایا و چالش های پذیرش و پیاده سازی استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی ، مروری بر استانداردهای بین المللی  شماره 4 قرارداد بیمه و استاندارد حسابداری شماره 28 ایران از فصول این کتاب است.

این کتاب در 110 صفحه توسط انتشارات ترمه به قیمت110 هزار ریال روانه بازار کتاب شده است و خواندن آن به فعالان صنعت بیمه ، دانشجویان و کلیه افراد علاقمند به تجزیه تحلیل  مسائل حسابداری و مالی صنعت بیمه توصیه می شود.

از نظر علی صلاحی نژاد و سید محمد باقرآبادی پیش از این هم کتابهایی با موضوع بیمه و حسابداری بیمه منتشر شده است. کتاب "روش‌های اجرایی و کاربردی در پذیرش استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی (IFRS)" و  کتاب "مروری بر استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی (IFRS)"توسط سیدمحمدباقرآبادی و همچنین دو کتاب "نگاهی به تخلف و تقلب در صنعت بیمه" و "حسایداری شرکت های بیمه" توسط نظرعلی صلاحی نژاد انتشار یافته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 398
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران