پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376609 تاریخ : 1397/06/24-10:29:53
,15,
انتخاب مدیرعامل TLS به عنوان دبیر علمی کارگاه رایانش تکاملی

توسط شورای سیاستگذاری نمایشگاه تراکنش صورت گرفت

انتخاب مدیرعامل TLS به عنوان دبیر علمی کارگاه رایانش تکاملی

شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران، مهندس عبدالحمید منصوری مدیرعامل شرکت سامانه‌های یکپارچه بزرگ فردا (TLS) را به عنوان دبیر علمی کارگاه رایانش تکاملی برگزید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، منصوری از از پیشکسوتان صنعت فناوری‌های مالی  در ایران است. ستاد برگزاری این رویداد مدیرعاملTLS را با توجه به سوابق وی در حوزه‌های بانکی و مالی به عنوان دبیر علمی کارگاه رایانش تکاملی برگزید.

 
محاسبات تکاملی، زیرمجموعه‌ای از هوش مصنوعی (یا به طور خاص هوش محاسباتی) است و مسائل بهینه‌سازی ترکیبی را در بر می‌گیرد. محاسبات تکاملی از روش پیشرفت تکراری، مانند رشد یا توسعه در یک جمعیت، استفاده می‌کند. سپس این جمعیت در یک جست‌وجوی تصادفی هدایت شده، با استفاده از پردازش موازی، برای به دست آوردن نتیجه مطلوب تحت عمل انتخاب قرار می‌گیرد. این فرایندها، اغلب از مکانیزم زیستی تکامل، الهام گرفته شده‌اند.
 
در این کارگاه آموزشی، ضمن بررسی تاریخچه چنین مفهومی به واکاوی ابعاد به کارگیری این مهم در دنیای امروز به‌ویژه در صنایع مالی و بانکی پرداخته می‌شود.
 
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران، بیست و دوم تا بیست چهارم آبان ماه سال جاری، در مجتمع نمایشگاهی شهر تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 454
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران