پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252504 تاریخ : 1395/10/04-11:30:32
,10033,
انتخاب «محیط‌بان تالاب» در مراسم امسال روز جهانی تالاب

انتخاب «محیط‌بان تالاب» در مراسم امسال روز جهانی تالاب

محسن سلیمانی روزبهانی مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب‌های ایران از برگزاری مراسم روز جهانی تالاب ها با شعار«تالاب‎ها برای کاهش خطر بلایای طبیعی» در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست محسن سلیمانی روزبهانی مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران از برگزاری مراسم روز جهانی تالاب ها با شعار« تالاب‎ها برای کاهش خطر بلایای طبیعی» با حضور دست اندرکاران و مسئولان ملی و بین‌المللی حوزه تالاب‌ها در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، محسن سلیمانی روزبهانی افزود: مراسم روز جهانی تالاب ها در روز 14 بهمن ماه (دوم فوریه) با شعار «تالاب‎ها برای کاهش خطر بلایای طبیعی» با حضور دست اندرکاران و مسئولان ملی و بین المللی حوزه تالاب ها در استان خوزستان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این مراسم هر سال مصادف با روز جهانی تالاب ها و برگرفته از تاریخ تصویب کنوانسیون تالاب ها در شهر رامسر در سال 1971، برگزار می شود که امسال نیز با توجه به اهمیت و ارتباط موضوع تالاب­ها با کاهش خطرات بلایای طبیعی به ویژه موضوع ریزگردها در شهر اهواز برگزار خواهد شد.

سلیمانی روزبهانی افزود: علاوه بر این مراسم، دیگر استان های دارای تالاب نیز به فراخور فعالیت خود و در راستای ارتقای سطح آگاهی و شناخت تالاب­ های کشور برنامه ­های متنوعی را در سطح استان برگزار خواهند کرد.

وی گفت: در این مراسم، برنامه انتخاب قهرمان تالاب در سه بخش فعالیت های تحقیقاتی- مطالعاتی، اجرایی و مشارکت مردمی توسط سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری طرح حفاظت از تالاب های ایران و مرکز منطقه ای رامسر به منظور شناسایی، جمع­ آوری و طبقه ­بندی تجربیات موفق مرتبط با حفاظت بهینه اکوسیستم های تالابی در سراسر کشوربرگزار می‌­شود و از محیط بانان تالابی که اقدامات شاخصی در عرصه حفاظت از تالاب­ها انجام داده باشند، تقدیر خواهد شد.

سلیمانی روزبهانی افزود: تمام افراد حقیقی و حقوقی می­ توانند پس از پرکردن فرم اطلاعات درخواستی، آنها را به دفتر زیستگاه ها و امور مناطق یا به نشانی پست الکترونیک wetlands2017@gmail.com ارسال کنند.

به گفته وی فرم های دریافتی توسط کمیته داوران بررسی و نتایج آن در روز جهانی تالاب ها اعلام و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران