پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280098 تاریخ : 1396/03/07-15:18:33
,15,
امکان اسکان ارزان برای شرکت‌کنندگان شهرستانی TGC فراهم شد

امکان اسکان ارزان برای شرکت‌کنندگان شهرستانی TGC فراهم شد

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، امکان اسکان اقتصادی برای تعدادی از شرکت‌کنندگان شهرستانی در نخستین نمایشگاه و همایش بین‌المللی TGC را فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، نخستین نمایشگاه تجاری و بین‌المللی صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران Tehran Game Convention با استقبال قابل توجه فعالان صنعت بازی‌های رایانه‌ای در سراسر کشور قرار گرفته است و تاکنون بخش قابل توجهی از غرفه‌داران یا بازی‌سازان مستقل رویداد از فعالان ساکن در شهرستان‌های ایران هستند.

از این رو بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در جهت تسهیل حضور فعالان این حوزه در رویداد، امکاناتی را جهت اسکان ارزان شرکت‌کنندگان شهرستانی هم‌زمان با برگزاری TGC فراهم کرده است.
علاقه‌مندان جهت استفاده از این امکان و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند درخواست‌های خود را به ایمیل supp@tehrangamecon.com ارسال کنند.
لازم به ذکر است به‌دلیل محدودیت‌های موجود، اولویت با کسانی است که زودتر درخواست خود را ارسال کرده باشند.
نمایشگاه و همایش TGC با بیش از 60 کنفرانس تخصصی، 3 پنل و 6 کلاس تخصصی طولانی مدت برگزار می‌شود که نیمی از مدرسان و سخنرانان این رویداد از 14 کشور دنیا به ایران می‌آیند. با این حساب TGC، بهترین فرصت برای یادگیری و کسب تجربه از فعالان مطرح صنعت بازی‌سازی در دنیا است.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر و خرید بلیت شرکت در این رویداد می‌توانند به وب‌سایت www.tehrangamecon.com یا صفحه https://evand.com/events/tgc2017 مراجعه نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 335
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران