پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316975 تاریخ : 1396/12/21-11:45:52
,5,
اموال کشفی از اختلاسگر 100 میلیارد تومانی بیش از مبلغ اختلاس است

وزیر نفت:

اموال کشفی از اختلاسگر 100 میلیارد تومانی بیش از مبلغ اختلاس است

وزیر نفت درباره وضعیت پرونده اختلاس 100 میلیارد تومانی شرکت ملی نفت گفت: خوشبختانه با پیگیری دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی، مبلغی بیشتر از آنچه اختلاس شده بود، کشف شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بیژن زنگنه امروز (دوشنبه) در حاشبه امضای پنج قرارداد پژوهشی با دانشگاه های کشور، در جمع خبرنگاران درباره فرد اختلاسگر اظهار داشت: این فرد در ترکیه پنهان شده است.

وی افزود: مطالبی که درباره فرار وی به کانادا مطرح می شود به نظر شایعه ای است که خودش منتشر می کند تا در ترکیه به دنبالش نباشند.
زنگنه درباره امضای قراردادهای جدید نفتی نیز گفت: هر وقت قرارداد جدیدی امضا کردیم، اعلام می شود.
وی با اشاره به فرا رسیدن 29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت اظهار داشت: ملی شدن صنعت نفت به معنای حاکم شدن ملت ایران بر همه امور صنعت نفت است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحقق یافت.
وی افزود: ملی شدن صنعت نفت در زمان خودش بیشتر از آنکه یک حرکت صنعتی باشد، یک حرکت سیاسی برای مسلط شدن ملت بر مقدرات این صنعت در کشور بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران