پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264919 تاریخ : 1395/11/01-10:24:02
,10028,10034,
امنیت محدوده حادثه پلاسکو تأمین است

امنیت محدوده حادثه پلاسکو تأمین است

جانشین رئیس پلیس فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه امنیت محدوده حادثه بر عهده پلیس تهران بزرگ است، گفت: کسبه به هیچ عنوان نگران اموال با ارزش خود نباشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  قادر کریمی با اعلام اینکه حضور مأموران پلیس از همان دقایق اولیه حادثه و با فرماندهی فرمانده ناجا کلید خورد، گفت: در حال حاضر امنیت محدوده محل حادثه، خیابان‌های اطراف و افرادی که به عنوان امدادگر در محدوده سایت در حال فعالیت هستند، بر عهده نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: هیچ‌گونه مشکلی برای تأمین امنیت سایت محل حادثه وجود ندارد و نیروهای امدادی در کنار نیروهای پلیس در حال امدادرسانی و فعالیت هستند.

سردار کریمی افزود: از آنجایی که حضور شهروندان در محل سایت ساختمان پلاسکو باعث ایجاد اختلال در امر امدادرسانی می‌شود، لذا پلیس به شهروندان و به ویژه کسبه‌ای که نگران اموال با ارزش و گاوصندوق‌های خود هستند، این امیدواری را می‌دهد که همه چیز تحت کنترل است و برای حفظ اموال قیمتی و گاوصندوق‌ها، پلیس اقدام به راه‌اندازی گنجینه موقت کرده است و هر شیء ارزشمند و گاوصندوقی که از زیر آوار بیرون آورده‌ می‌شود، تحت تدابیر امنیتی در این گنجینه ثبت و نگهداری می‌شود و بعدا صاحب مغازه‌های ساختمان پلاسکو با ارائه مشخصات می‌توانند نسبت به بازپس‌گیری گاوصندوق‌ها و اموال قیمتی خود اقدام کنند.

جانشین رئیس پلیس فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شهروندان خواست به هیچ وجه برای مشاهده عملیات امدادرسانی در محدوده ترافیک ممنوع و همچنین محدوده وقوع حادثه حاضر نشوند.

وی گفت: علاوه بر خطر ریزش‌های دوباره، پلیس به شدت با افراد لباس شخصی، موتورسواران و عابران پیاده که حضورشان صرفاً باعث کندی عملیات امدادرسانی می‌شود، برخورد خواهد کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 249
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران