پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264251 تاریخ : 1395/10/22-10:05:16
,10031,
امضای سند همکاری‌های علمی و پژوهشی میان ایران و اتریش

امضای سند همکاری‌های علمی و پژوهشی میان ایران و اتریش

مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه خوارزمی از سفر هیات 21 نفره از دانشگاه‌های اتریش به ایران خبر داد و گفت: در این سفر سند همکاری‌های سند همکاری‌های پژوهشی ایران و اتریش به امضا خواهد رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دکتر غلامرضا کریمی با اشاره به برگزاری کنفرانس توسعه همکاری‌های آتی علمی ایران و اتریش در دانشگاه خوارزمی افزود: این کنفرانس از روز یکشنبه 26 دی ماه به مدت 3 روز در ایران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این کنفرانس هیات 21 نفره از معاون وزیر علوم و فناوری و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های اتریش حضور دارند، اظهار کرد: در این هیات همچنین رییس موسسه همکاری‌های بین‌المللی و تعدادی از روسای دانشگاه‌های این کشور حضور دارند.

کریمی، به بیان جزئیات برنامه سفر هیات اتریشی به ایران پرداخت و خاطرنشان کرد: در اولین روز (یکشنبه 26 دی ماه) در وزارت علوم جلسه مشترکی میان روسای دانشگاه‌های ایران و اتریش برگزار خواهد شد و در این جلسه شرایط همکاری‌های علمی و دانشگاهی میان دو کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

مدیر همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه خوارزمی امضای سند همکاری‌های پژوهشی ایران و اتریش را از دیگر برنامه‌های این نشست مشترک نام برد و یادآور شد: بر اساس این سند به میزان 400 هزار یورو همکاری‌های علمی و پژوهشی میان دو کشور انجام خواهد شد.

وی برگزاری کنفرانس توسعه همکاری‌های آتی ایران و اتریش را از دیگر برنامه‌های سفر هیات اتریشی عنوان کرد و ادامه داد: در این کنفرانس نمایندگانی از کشور اتریش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران حضور دارند و در آن گزارشی از عملکرد آموزشی دو کشور ارائه می‌شود.

کریمی زمان برگزاری این همایش را روز دوشنبه 27 دی ماه ذکر کرد و افزود: در این کنفرانس متخصصان اتریشی در حوزه‌های نفت، علوم انسانی، تعلیم و تربیت، علوم زندگی، مهندسی فناوری اطلاعات و فرهنگ و هنر حضور دارند تا زمینه‌های همکاری‌های دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

به گفته وی برگزاری این کنفرانس در راستای تقسیم کار ملی است که بر این اساس از سوی وزارت علوم، دانشگاه خوارزمی مسؤولیت کارگروه همکاری‌های علمی و دانشگاهی اتریش را بر عهده دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 228
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران