پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 251146 تاریخ : 1395/09/20-13:24:41
,17,25,
امضای توافقنامه وزاتخانه های صنعت و کشور برای جلوگیری از قاچاق

نعمت زاده خبر داد:

امضای توافقنامه وزاتخانه های صنعت و کشور برای جلوگیری از قاچاق

وزیر صنعت، معدن و تجارت از امضای توافق نامه با وزارت کشور برای جلوگیری از قاچاق کالا و ارسال آن به دولت برای تصویب خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  صنعت ، معدن و تجارت، در هفتمین اجلاس عمومی ششمین دوره نمایندگان اتاق اصناف ایران گفت: باید در مبادی ورودی کالا با قاچاق مقابله کرد ودر این راستا توافق نامه‌ای با وزارت کشور در مورد " ته‌لنجی "  امضا کردیم که می تواند مشکلات بسیاری را حل کند.

محمد رضا نعمت زاده با اشاره به نقش اصناف از سال‌های قبل از انقلاب در عرصه‌های اقتصادی، اجتمای، سیاسی و فرهنگی گفت: نقش اصناف همواره در فعالیت‌های اجتماعی،خیریه‌ها و بازار برای مردم ملموس بوده است. 

وی با بابیا ن اهمیت تجمیع فعالیت های صنوف  کوچک دربخش  توزیع و تولید افزود : امروز در بازار ، عرضه دیجیتالی جای خود را باز کرده است و صنوف  باید خود  را با تغییرات بازار تطبیق دهند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع فروشگاه های زنجیره ای به عنوان یکی از دغدغه های اصناف پرداخت و اضافه کرد: فقط پنج درصد توزیع کشور توسط فروشگاه های زنجیره ای انجام می شود در حالی که این رقم در کشورهای صنعتی بیش از 70 درصد است.

نعمت زاده خاطر نشان کرد : ایجاد فروشگاه‌های بزرگ و متمرکز و در نتیجه خرید، نگهداری، انبارداری و فروش متمرکز، انجام می‌شود. در نتیجه هزینه ها  پایین می‌آید و این به نفع مشتری است.

وی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب  برشفافیت در سیاست‌های اقتصادی مقاومتی اشاره و تصریح کرد:  باید با ارتقای کیفیت و عرضه با قیمت مناسب به خواست مشتریان و مشتری‌محوری که روز به روز نقش قوی‌تر در عرصه فعالیت های اقتصادی پیدا می‌کند، اهمیت داد.

نعمت زاده  در مورد نمایندگی اصناف در مجامع و شوراها گفت: براساس پیشنهاد وزارت صنعت ، معدن و تجارت به بانک مرکزی مقرر گردید در مورد حضور ، نماینده اصناف در شورای پول اعتبار تصمیم گیری شود که می تواند در رفع برخی مشکلات اصناف موثر واقع شود.

وی هم چنین خواستار در نظر گرفتن مهلتی برای نصب صندوق های مکانیزه فروشگاهی شد و افزود: شفافیت و محاسبه صحیح تر مالیاتی از مهم ترین مزایای نصب این صندوق هاست و باید با توان داخل و یا از طریق واردات تامین شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 316
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران