پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282173 تاریخ : 1396/05/07-16:35:44
,1,22,
امانتداری موجب افزایش اعتماد و اطمینان عمومی می شود

امانتداری موجب افزایش اعتماد و اطمینان عمومی می شود

مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در جلسه پیش مجمع حسابرسی سال 96 استان لرستان، گفت: امانتداری موجب افزایش اعتماد و اطمینان عمومی می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان لرستان؛ محسن منشوری- مدیر کل بازرسی و حسابرسی- ضمن بازدید از شعب و ستاد استان در نشست با رؤسای دوایر، گفت: بانک مهر اقتصاد از کارکنانی ارزشی، ولایت مدار و اخلاق گرا برخوردار است که این مولفه ها درکنار تلاش و امانتداری همکاران موجب افزایش اعتماد و اطمینان عمومی شده است.

مدیر کل بازرسی و حسابرسی ضمن تأکید بر بهداشت اعتباری و پرداخت صحیح تسهیلات ابراز داشت: می توان با هدایت درست منابع به بخش های تولیدی زود بازده در راستای اشتغال زایی و تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مؤثری ایفاد کرد.

وی از فرصت، نیاز و توجیه گری به عنوان سه ضلع مثلث سوء استفاده و تقلب یاد کرد و اظهار داشت: همه کارکنان باید ضمن توجه به این سه عامل مهم، مانع شکل گیری فساد اداری شوند.

مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک با بیان اینکه نظارت و کنترل موجب پیشگیری از تخلف می شود، رعایت انضباط کاری و اجرای دقیق دستورالعمل ها در کنار مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را از مهمترین مولفه های ارتقاء سلامت اداری و مالی سیستم های بانکی دانست.

وی در ادامه با تاکید بر آموزش کاربردی و حضوری مفید برای تمامی همکاران، افزود: آموزش عملی در تمامی سطوح بانک باید جدی گرفته شود چرا که در شرایط فعلیِ بازار و رقابت شدید بنگاه های اقتصادی مجموعه ای موفق است که کارکنان آن مجهز به دانش و علوم روز دنیا باشند. 

در ادامه، حمید رضا محسنی-رئیس اداره امور شعب استان لرستان- با ارائه گزارشی از عملکرد استان در حوزه های مختلف منابع، مصارف و معوقات به جایگاه بازرسی و حسابرسی در بانک ها اشاره کرد و افزود: ارتقاء سلامت اداری و مالی بانک همواره مورد تاکید مدیران ارشد بانک بوده و این مهم با نظارت و بازرسی دقیق امکان پذیر می شود.

گفتنی است مدیر کل بازرسی و حسابرسی در این دیدار ضمن برگزاری جلسه پیش مجمع بازرسی و حسابرسی سال 95 شعب منتخب استان و نظارت ستادی از شعب استان توسط هیئت همراه از شعب آیت اله بروجردی، سعدی بروجرد، 22 بهمن، دورود، ازنا، الیگودرز و مرکزی بازدید کرد و از نزدیک با همکاران دیدار و گفتگو کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران