پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376722 تاریخ : 1397/06/25-12:49:42
,15,
آمادگی شرکت سایان کارت برای ارائه خدمات پرداخت الکترونیک به پرداخت یارها

آمادگی شرکت سایان کارت برای ارائه خدمات پرداخت الکترونیک به پرداخت یارها

معاون توسعه کسب‌وکار شرکت سایان‌کارت، از آمادگی ارائه خدمات در زمینه پرداخت الکترونیک به تمامی پرداخت یار‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، رسول حسین‌زاده، معاون توسعه کسب و کار شرکت سایان کارت، با اشاره به اینکه پرداخت یارها با توجه به الزامات بانک مرکزی برای ارائه خدمات پرداخت، از طریق شرکت‌های ارائه دهنده خدمات الکترونیک می‌توانند اقدام کنند، گفت: با توجه به افزایش فعالیت پرداخت یارها در سطح کشور، شرکت سایان‌کارت به منظور رشد و ارتقا این حوزه، آمادگی ارائه خدمات و ابزارهای پرداخت الکترونیک به پرداخت یارها را دارد.

حسین‌زاده افزود: همکاری پرداخت یارها با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات الکترونیک، می تواند باعث رشد و توسعه استارت‌آپ‌های فین‌تکی شود.
وی در ادامه بیان داشت: گسترش پرداخت یارها فعال در حوزه بانکداری و صنعت ابزار پرداخت الکترونیک در سطح کشور نه تنها باعث رونق چرخه اقتصادی کشور می‌شود، بلکه باعث افزایش ضریب نفوذ ابزارهای پرداخت در بین عموم مردم می شوند.
رسول حسین‌زاده اضافه کرد: همچنین پرداخت یارها عامل حذف چرخه طویل بورکراسی در سازمان‌ها می‌شوند که این مهم می تواند به معنای ورود به مرحله جدیدی از حوزه فناوری مالی باشد.
وی اضافه کرد: نتیجه سرمایه گذاری و توجه به حوزه پرداخت یارها و پرداخت بان‌ها در شرایط کنونی جامعه، عاملی برای به کارگیری افراد جوان و متخصص این حوزه است.
معاون توسعه کسب‌وکار شرکت سایان‌کارت ضمن اشاره به توسعه زیرساخت‌های سایان کارت در سال های اخیر، گفت: امکان همکاری با شرکت‌های پرداخت‌یار بسیار تسریع و تسهیل شده است و شرکت سایان‌کارت امکان فضای مناسب جهت حضور نمایندگان پرداخت‌یاری‌ها را در این شرکت فراهم ‌کرده‌است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 243
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران