پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 305582 تاریخ : 1396/07/12-13:25:35
,10028,
آماده همکاری با هنرمندان و فرهیختگان استان هستیم

مدیر کل تامین اجتماعی بوشهر:

آماده همکاری با هنرمندان و فرهیختگان استان هستیم

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در چارچوب ماموریت ها و ضوابط سازمان تامین اجتماعی آماده همکاری با قشر هنرمند، نویسنده و فرهیخته استان هستیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، یونس خسروانی در نشست با رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: تامین اجتماعی، یک سازمان با رویکرد اجتماعی است که برنامه های مختلفی در راستای رفاه و امنیت اجتماعی بیمه شدگان و مستمری بگیران اجرا می کند.

وی افزود: وضعیت فعلی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر در سطح کشور نسبت به سال 93 رشد قابل توجهی داشته و در بسیاری از آیتم های سازمان، حایز رتبه های برتر هستیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر ادامه داد: هدف ما تحقق جایگاهی در شان استان بوشهر در سطح کشور است و همه همکاران سراسر استان، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برای دستیابی به این مهم، به انجام خدمات به مخاطبان سازمان می پردازند.

خسروانی با اشاره به فعالیت های فرهنگی، ورزشی و مذهبی در اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: برای فعالیت های فرهنگی و هنری و داشتن سازمانی شاد و پویا ارزش زیادی قائلیم و در همین راستا طبق چارچوب و ماموریت های سازمان آماده همکاری با حوزه هنری استان و قشر هنرمند، نویسنده و فرهیخته هستیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: بیمه هنرمندان از طریق سازمان تامین اجتماعی قابل انجام است و هنرمندان و نویسندگان با نام نویسی در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند برای بیمه تامین اجتماعی اقدام نموده و از مزایای آن بهره مند شوند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در این نشست گفت: با توجه به تدابیر اتخاذ شده و فعالیت های صورت گرفته و اطلاع رسانی های به موقع از خدمات این سازمان، در حال حاضر، رضایت از عملکرد اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر نسبت به گذشته افزایش چشمگیری دارد.

امید پارسایی فر با بیان اینکه اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر می تواند الگوی خوبی برای مدیریت پویا و چالاک یک سازمان باشد، تاکید کرد: این اداره کل توانسته است وارد دوران جدیدی از خدمت شود.

وی رویکرد تامین اجتماعی و حوزه هنری را مکمل همدیگر خواند و افزود: این دو دستگاه می توانند با فعالیت و حرکت همسو، جسم و روح شهروندان را تغذیه کرده و آرامش به جامعه تزریق کنند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این دستگاه در حوزه های مختلف هنری، فرهنگی و پژوهشی، برنامه های مختلفی در دست انجام دارد، گفت: با توجه به رویکرد فرهنگی و اجتماعی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، آمادگی داریم که در همه این زمینه ها به کارکنان و خانواده تامین اجتماعی استان خدمات دهیم و برای تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری ایشان برنامه ریزی کنیم.

در پایان این نشست، رئیس حوزه هنری استان بوشهر با اهدای لوح تقدیر به مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از همکاری وی با برنامه های این حوزه قدردانی کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 275
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران