پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278680 تاریخ : 1396/01/27-20:48:48
,22,10025,10028,
آماده ارائه خدمات درمانی و بیمه ای به آسیب دیدگان از سیل هستیم

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به دنبال جاری شدن سیل در شمال غربی کشور:

آماده ارائه خدمات درمانی و بیمه ای به آسیب دیدگان از سیل هستیم

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پی جاری شدن سیل در استانهای آذربایجان شرقی و غربی و کردستان و اردبیل که به جان باختن تعدادی از هم‌میهنان منجر شد، با صدور پیامی ضمن تسلیت این حادثه مصیبت‌بار بر آمادگی کامل واحدهای درمانی و بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی برای کمک رسانی به آسیب دیدگان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، متن پیام صادر شده توسط دکتر سید تقی نوربخش بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه سیل در استانهای آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و اردبیل که به جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز بویژه در شهرستانهای عجب شیر و آذرشهر منجر شد و خسارتهای سنگینی نیز به مردم این استانها وارد کرد،  حادثه ای مصیبت بار و دردناک است.

اینجانب با نهایت تأثر و تأسف بروز این حادثه را به داغداران و مصیبت زدگان تسلیت عرض می کنم و خود و خانواده بزرگ سازمان تأمین اجتماعی را در این مصیبت شریک می دانم. برای درگذشتگان این حادثه از درگاه احدیت طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و آرامش مسئلت می نمایم.

همکاران سازمان تأمین اجتماعی علی الخصوص واحدهای درمانی سازمان آماده کمک رسانی به هموطنان در استانهای سیل زده هستند و در ارائه خدمات بیمه ای و درمانی به این عزیزان نهایت تلاش و همکاری صورت می گیرد. شناسایی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان آسیب دیده از این حادثه و ارائه خدمات بیمه ای به کارگاههای خسارت دیده در این حادثه نیز با جدیت تمام و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

امیدوارم خدمات سازمان تأمین اجتماعی باعث تسکین رنج و اندوه آسیب دیدگان از این حادثه باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران