پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352345 تاریخ : 1397/04/24-19:15:46
,15,
الکام تاکز و الکام ترندز دو رویداد تازه الکامپ بیست‌وچهار

الکام تاکز و الکام ترندز دو رویداد تازه الکامپ بیست‌وچهار

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ با حضور شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکردهای متنوع الکام استارز، الکام ترندز، الکام گیمز، الکام تاکز و دولت همراه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، کنفرانس مطبوعاتی نمایشگاه الکامپ بیست و چهارم با حضور رضا حیدری مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست و چهارم و علی آذرکار دبیر سازمان نصر تهران و عضو کمیته اجرایی الکامپ و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

حیدری در ابتدا به ارائه گزارشی از میزان مشارکت در الکامپ بیست و چهارم پرداخت و افزود: نمایشگاه الکامپ بیست و چهارم در فضایی بالغ‌بر 25 هزار مترمربع با حضور 400 مجموعه، تیم یا شرکت در الکام استارز و حدود 300 شرکت برگزار خواهد شد. الکام استارز، الکام گیمز و الکام ترندز درمجموع در سالن‌های 8 و 9 و 10 و 11 و 27 در فضایی بالغ‌بر 7500 مترمربع میزبان بازدیدکنندگان خواهند بود.

الکام تاکز حلقه ارتباطی استارز و ترندز
مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست و چهارم با اعلام اینکه امسال دو رویداد الکام تاکز و الکام ترندز را به الکامپ بیست و چهارم می‌آوریم، افزود: الکام تاکز در سه سالن مختلف با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور طراحی، تجهیز و مستقرشده است کارکرد الکام تاکز بهره‌مندی از توانمندی اساتید، نخبگان و خبرگان صنفی است تا در خصوص موضوعات روز فناوری اطلاعات و ارتباطات، آینده این صنعت یا مسائل و دغدغه‌های صنفی اظهارنظر کنند یا حتی از آخرین دستاوردهای خود رونمایی کنند. همچنین امیدواریم الکام تاکز حلقه ارتباطی مناسبی میان استارتاپ ها و ترندزها باشد.

وی در ادامه به الکام ترندز اشاره کرد و افزود: این رویداد سال گذشته به‌صورت محدود برگزار شد ولی در الکامپ بیست و چهارم سالن 27 به الکام ترندز اختصاص داده‌شده است. هوش مصنوعی، داده‌های بزرگ، پردازش موازی، شهر هوشمند و غیره به‌صورت متمرکز در این سالن مستقر خواهند شد. هرچند امکان دارد در این مرحله موفقیت صددرصدی نداشته باشیم ولی تجربه الکام استارز به ما نشان داده که با برنامه‌ریزی و طی چند سال میتوان امید داشت که الکام ترندز هم در آینده با موفقیت و استقبال بالایی روبرو شود.

حیدری به رشد قابل‌توجه الکام استارز اشاره کرد و افزود: از سال 94 که 80 استارتاپ در الکامپ بیست و یکم حضور داشتند تاکنون که چهار سال گذشته استارتاپ‌ها به لحاظ کمی رشد قابل توجهی داشته و ازلحاظ کیفی هم جزو افتخارات محسوب می‌شوند. استارتاپ‌هایی که در سال‌های گذشته در قالب استند حضور داشتند امسال درخواست غرفه 12 متری داشتند که این نشان‌دهنده روند رو به رشد استارتاپ ها است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 423
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران