پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 263594 تاریخ : 1395/10/14-14:35:26
,5,17,
شرکت های جهانی برای کسب سهمی از بازار نفت و گاز ایران رقابت می کنند

القبس:

شرکت های جهانی برای کسب سهمی از بازار نفت و گاز ایران رقابت می کنند

رایزنی های موفق وزارت نفت ایران با شرکت های جهانی و ابراز تمایل کمپانی های برتر دنیا برای حضور در بازار نفت و گاز ایران بازتاب گسترده ای در رسانه های نوشتاری کویت داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، نشریه پرشمارگان القبس با انتشار گزارشی در این زمینه نوشت : 29 کمپانی نفت جهان شرایط لازم را برای رقابت با یکدیگر جهت سرمایه گذاری در صنعت نفت ایران پیدا کرده اند و تعداد رقیبان از ده کشور فراتر رفته است .

القبس می نویسد : این شرکت ها در سطح جهانی فعالیت داشته و از شهرت فراوانی برخوردارند و از نقاط مختلف شرق آسیا و اروپا برای همکاری با ایران ابراز تمایل نموده اند که باید از کمپانی های توتال و شل فرانسه و پتروناس مالزی و گاز پروم روسیه در این زمینه یاد کرد .
این نشریه افزود : ایران با بدست آوردن بیش از 10 میلیارد دلار از ذخایر ارزی خود به شکل اسکناس و طلا که در دوره تحریم ها بلوکه شده بود دارایی هایش را افزایش داده و همزمان با پایبندی تهران به تعهدات هسته ای خود این روند از سوی مسئولان ایرانی دنبال شده است .
نشریه الانباء کویت نیز با انتشار گزارشی در این زمینه نوشت: شرکت نفتی دی ان او نروژ با استفاده از فضای مشوق حاکم بر ایران به نوبه خود برای همکاری با طرف ایرانی و دستیابی به سهمی در بازار نفت ایران ابراز علاقه کرده است چرا که سابقه تعامل میان تهران و اوسلو جهت سرمایه گذاری شرکت نروژی و انجام پژوهشی در زمینه توسعه میدان نفتی چنگوله از سوی این شرکت در غرب ایران وجود دارد .
الانباء همچنین نوشت: دولت ایران امیدوار است با امضای قراردادهای جدید گامی را در جهت توسعه تاسیسات زیربنایی صنایع نفتی خود بردارد و در نهایت توانایی ایران برای افزایش تولید نفت خود بیشتر شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 487
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران