پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354268 تاریخ : 1397/05/22-15:24:53
,17,
الزام دستگاههای اجرایی بوشهر به تامین کالا از طریق سامانه الکترونیکی ستاد

الزام دستگاههای اجرایی بوشهر به تامین کالا از طریق سامانه الکترونیکی ستاد

رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان بوشهر گفت :کلیه دستگاههای دولتی و نهاد های عمومی طبق مقررات موجود ملزم به تامین کالا و خدمات مورد نیاز از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( ستادیران) می باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سید حسین حسینی محمدی در این باره گفت: درراستای شفاف سازی فعالیت ها و نظارت بیشتر بر تمامی بخش های اقتصادی تمامی معاملات دولتی اعم از خرید، مناقصه و مزایده باید در «سامانه تدارکات الکترونیکی دولت» به انجام برسانند و در صورتی که معامله‌ای خارج از این سامانه انجام شود دستگاه‌های اجرایی دچار تخلف قانونی خواهند شد.

حسینی محمدی تصریح کرد: واحد های تولیدی و خدماتی که مایل به عرضه محصولات و خدمات خویش به بخشهای عمومی و دولتی هستند می بایست نسبت به ثبت نام در سامانه ستادیران اقدام نمایند.
وی اضافه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی ، با هماهنگی انجام شده با مدیریت سامانه مذکور مقرر گردیده تا واحد های تولیدی معتبر دارنده مجوز قانونی که تا پایان سالجاری اقدام به ثبت نام در این سامانه نمایند ؛ از پرداخت هزینه ثبت نام معاف خواهند شد.
رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان بوشهر یادآورشد: نمایندگان فروش واحد های تولیدی نیز می توانند نسبت به ثبت نام در سامانه مذکوراقدام نموده اما باید هزینه ثبت نام را پرداخت کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 218
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران