پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279944 تاریخ : 1396/03/04-16:21:32
,2,
الزام به روزرسانی دانش کارکنان، جذب منابع ارزان قیمت و تخصیص درست منابع صندوق توسعه ملی

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی تاکید کردند:

الزام به روزرسانی دانش کارکنان، جذب منابع ارزان قیمت و تخصیص درست منابع صندوق توسعه ملی

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد که مدیران و کارکنان این بانک باید از نظر دانش بانکداری و مشتری مداری سرآمد نظام بانکی باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در روز پایانی همایش بررسی عملکرد و تبیین سیاست های بانک در سال 1396 با اشاره به اینکه برای افزایش دانش مدیران و همکاران بانک اقدامات خوبی در دست اقدام است ، افزود: به روزرسانی پیوسته اطلاعات مدیران برای ما بسیار ضروری است.

 وی همچنین به تازه ترین اطلاعات نظام بانکی استناد و خاطرنشان کرد: اطلاعات نشان می دهد فاصله بانک ملی ایران با بانکهای رقیب در سپرده گیری به خوبی در حال افزایش است، ولی ما نباید به این موضوع اکتفا کنیم و باید بیشتر به دنبال جذب منابع ارزان قیمت باشیم. 
رییس هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه به تشریح طرح خدمات ویژه بانک در جهت تکریم مشتریان پرداخت و گفت: این اقدام متناسب با تازه ترین روش های بانکداری دنیا طراحی شده است. 
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این همایش با بیان این که سال گذشته برای نظام بانکی بسیار سخت بود، گفت: در حالی که برخی بانکهای خصوصی در آن دوره دچار زیان شدند، بانک ملی ایران سودده بود.
 ناصر شاهباز با اشاره به اینکه امسال جذب منابع ارزان قیمت رویکرد اصلی بانک است، افزود: ما توانستیم در سال گذشته فروشنده خوب منابع در بازار بین بانکی باشیم که سود ناشی از آن بسیار قابل توجه بود. 
معاون مالی بانک ملی ایران اظهار کرد: موضوع فروش املاک مازاد بانک بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی به طور دقیق در حال انجام است. وی با اشاره به رونق گرفتن ایده ایجاد سوپرمارکت های مالی در بانکها و لزوم تقویت آن، گفت: باید درآمدهای غیرمشاع در بانک را سریع افزایش دهیم، چون سود ناشی از این بخش بسیار بیشتر از سود تسهیلات است. 
در ادامه، برات کریمی دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به محدودیت های بانک در زمینه پرداخت تسهیلات ارزی، بر لزوم استفاده درست از منابع تخصیصی صندوق توسعه ملی تاکید کرد.
 وی با بیان اینکه بانک ملی ایران توانسته منابع بسیار خوبی از این صندوق دریافت کند، گفت: دریافت این منابع با زحمت ممکن شده و همکاران شعب باید به بهترین نحو از آن استفاده کنند. 
کریمی ادامه داد: پرداخت تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی به نفع بانک است، چرا که فشار بر منابع بانک را کم می کند. 
وی اظهار کرد: دریافت تسهیلات از این محل برای مشتریان نیز مطلوب است، چون سود آن از سود جاری در بانک کمتر است. 
در این همایش همچنین دکتر محمود محمدیان، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی در سخنرانی خود پیرامون تازه ترین روش های بازاریابی تاکید کرد: مدیران موفق بر روی کارهای مهم و غیر فوری تمرکز می کنند. 
وی افزود: اقتصاد کشور ما بانک محور است و البته در این میدان، بانک ملی ایران با توجه به حجم سرمایه و توانایی هایش مهمترین نقش را دارد.
 وی با تاکید بر اینکه بانکها باید به دنبال خلق ارزش های جدید باشند، اظهار کرد: توامندسازی مدیران باید بر توانمندسازی کارکنان ارجح باشد، چون در یک سیستم درست، اقدامات مدیران بر کارکنان اثر می گذارد. 
در پایان این همایش از مدیران برتر بانک ملی ایران در حوزه عملکردی سال گذشته تقدیر شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 302
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران