پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349416 تاریخ : 1397/03/01-12:15:58
,5,
اقتدار و قدرت در محدودیت‌ها ایجاد می شود

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در جمع مدیران و روسای شرکت گاز استان:

اقتدار و قدرت در محدودیت‌ها ایجاد می شود

لازمه کار و خدمات کیفی و همچنین مدیریت صحیح، تدبیر و تمرکز و برنامه ریزی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدمصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در نشست رؤسای ادارات و واحدهای ستادی شرکت گاز استان اصفهان که در شهر قمصر کاشان برگزار شد، با بیان این مطلب، بر سه محور مهم توجه به منابع مالی، حفظ و نگهداری تاسیسات و توجه به منافع ذینعان، که رؤسا و مدیران باید مد نظر قرار دهند، تأکید کرد و افزود: در شرایط کنونی منابع مالی شرکت محدود است و همه کارکنان و بویژه مدیران باید در برنامه ریزی امور حتما به این مهم توجه کافی داشته باشند. 

وی در ادامه، اظهار داشت: گفت: هنر ما مدیریت و کنترل هزینه ها است، اگر در شرایطی که منابع مالی محدود است، قوی باشیم و درست مدیریت کنیم، هنر کرده ایم.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه رتبه این شرکت در خصوص وصول مطالبات در جایگاه مناسبی قرار ندارد، افزود: پیگیری وصول مطالبات یکی از دغدغه‌های بزرگ شرکت است که باید با توجه به نوع مشترکین، پرداخت به موقع گازبها و مصرف اصولی و بهینه گاز طبیعی از روش‌های مختلف در سطح استان، فرهنگ‌سازی شود.
علوی، همچنین به مسئله نگهداری از تاسیسات و شبکه به عنوان یک محور مهم در این شرکت اشاره کرد و گفت: تاسیسات و شبکه های موجود سرمایه عظیم شرکت است که فارغ از هزینه اجرایی، صیانت از آن، برای حفاظت از جان و مال مردم بسیار حائز اهمیت است.
وی بیان داشت: خوشبختانه صیانت از تاسیسات و نگهداشت صحیح شبکه ها با دلسوزی و وجدان بالای همه کارکنان در سطح استان، به‌خوبی میسر شده و لازمه ادامه این روند، داشتن مدیران و کارکنان همدل، با تدبیر و دلسوز است.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در ادامه به موضوع توجه به منافع ذی نفعان تاکید کرد و افزود: کارکنان یکی از مهمترین ذی نفعان شرکت هستندکه توجه به نیازهای آنان، توجه به کیفیت خدمات و تعالی سازمانی است.
علوی همچنین نظارت عالی بر وظایف کارکنان، پیمانکاران، نیروهای امدادی، کنتورخوان و… را یکی دیگر از وظایف مهم مدیران و رؤسا برشمرد و گفت: اطلاع رسانی، اشتراک پذیری بموقع، نصب کنتور یا ایستگاه در زمان تعریف شده، صدور بموقع و شفاف قبوض گازبها، خدمات پس از فروش، شفافیت و پاسخگویی مناسب و بموقع از انتظارات مهم مشتریان از شرکت گاز است که انجام صحیح آنها رضایتمندی مشترکین را در پی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه رضایتمندی همه جانبه ذی‌نفعان و مشتریان بیانگر تعالی سازمانی به معنای واقعی است و با تاکید بر لزوم همکاری تمامی کارکنان و مدیران در مسیر تعالی سازمانی، خاطر نشان ساخت: برنامه‌های بهبود می بایست در مسیر افزایش انگیزش و توانمندی کارکنان شرکت و مشارکت بیش از پیش آنها در مسیر تعالی طرح ریزی شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 465
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران