پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310299 تاریخ : 1396/09/13-17:24:02
,16,
اقامه نماز جماعت در ادارات اجابت مهمترین فریضه الهی است

اقامه نماز جماعت در ادارات اجابت مهمترین فریضه الهی است

مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در نشست با ائمه جماعت صنعت آب و برق استان کردستان گفت: نماز مهمترین فریضه الهی به شمار می رود و اقامه آن در ادارات ترویج و اجابت این فریضه بزرگ است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی شرکت آب؛ حجت الاسلام علی یزدان پرست افزود: متاسفانه عده ای اقامه نماز در ادارات را ترویج ریاکاری می دانند و با این استدلال در نماز جماعت شرکت نمی کنند که این موضوع صحیح نیست و این فریضه الهی باید به صورت جدی در بین کارکنان انجام شود.

حجت الاسلام یزدان پرست افزود: نماز در دین اسلام جایگاه و شأن بسیار بالایی دارد و از این رو باید در ادارات جای مناسبی برای اقامه نماز و ائمه جماعت شایسته ای برای این امر مهم در نظر گرفته شود و حضور مدیران قطعا رونق و ترویج نماز جماعت را افزایش خواهد داد.
وی در ادامه با اشاره به توطئه دشمن برای ایجاد تفرقه در بین مسلمین تاکید کرد: ائمه جماعت در ادارات باید در خطبه ها و سخنران های بعد از نماز با بیانی شیوا این توطئه ها را بر ملا سازند و بر لزوم وحدت در بین مسلمانان تأکید کنند.
در پایان این نشست ائمه جماعت ادارات صنعت آب و برق استان مشکلات و دغدغه های خود در زمینه افزایش مشارکت کارکنان در نماز جماعت را بیان کردند. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 369
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران