پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 248633 تاریخ : 1395/08/19-16:54:11
,3,
افزایش نقدینگی

افزایش نقدینگی "ثامن" از طریق وصول مطالبات

مدیریت ناحیه دو موسسه اعتباری ثامن در تماس تلفنی تلاش مضاعف جهت جذب هر چه بیشتر نقدینگی از طریق وصول مطالبات و نیز استفاده بهینه از طرح‌های تسهیلاتی جدید را خواستار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مصطفی ذوالقدر از طریق تماس تلفنی در جلسه روسای شعب سرپرستی خراسان شمالی تحقق سهمیه تعیین‌شده سرپرستی خراسان شمالی در وصول مطالبات را متذکر شد و افزود:تعیین تکلیف نشدن منابع بلوکه‌شده موسسه سبب رانده شدن از حاشیه سود و زیان دهی شبکه می‌شود.

سرپرست خراسان شمالی موسسه اعتباری ثامن در این جلسه گفت: وصول مطالبات نیازمند حرکت جمعی و جدی کلیه کارکنان و تقسیم‌کار میان آنان است که سرعت وصول و پیگیری مطالبات را افزایش می‌دهد.

محمد اسماعیلی از تدوین برنامه عملیاتی وصول مطالبات و تمرکز بر وصول مطالبات در سررسید خبر داد و افزود:هدف از این طرح بهبود روند حرکت و جلوگیری از ایجاد مطالبات و ساماندهی مطالبات در خراسان شمالی است .

جواد شهیدی معاون سرپرستی خراسان شمالی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت خدمات نوین بانکی و ایجاد بستری مناسب در راستای ارتقای پاسخگویی گفت و خاطرنشان کرد: به‌کارگیری روش‌های نوین بازاریابی ، شناسایی نقاط قوت و ضعف موجود و بهره‌گیری از راهکارهایی مناسب ، استراتژی چگونگی رسیدن به موقعیت مطلوب را در دستور کار قرار گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 451
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران