پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 248390 تاریخ : 1395/08/16-13:04:29
,7,
افزایش قیمت سکه طلا و رشد ارزهای عمده در بازار آزاد

افزایش قیمت سکه طلا و رشد ارزهای عمده در بازار آزاد

بازار آزاد ارز تهران امروز (یکشنبه) روند افزایش قیمت ها را پشت سر گذاشت به گونه ای که انواع ارزهای عمده شامل دلار، یورو و پوند انگلیس به رشد خود ادامه دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بازار سکه نیز امروز بر مدار رشد قیمت ها بود و سکه تمام طلا اعم از طرح جدید و قدیم نسبت به دیروز رشد قیمت را تجربه کردند هرچند سکه های ربع و گرمی تغییری نداشتند.


 تحولات بازار ارز 

بر اساس نرخ های اعلام شده در سامانه سنا که معاملات صرافی های مجاز کل در آن ثبت می شود، هر دلار آمریکا تا زمان تنظیم این خبر با 40 ریال رشد قیمت 36 هزار و 227 ریال، هر یورو با افزایش 85 ریالی 39 هزار و 972 ریال و هر پوند انگلیس با 271 ریال افزایش 45 هزار و 26 ریال فروخته شده است.


این در حالیست که اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران قیمت هر دلار را 36 هزار و 300 ریال و هر یورو را 40 هزار و 340 ریال اعلام کرده است.

تغییرات بازار سکه

بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با 20 هزار ریال افزایش 11 میلیون و 170 هزار ریال و هر سکه تمام طرح جدید 11 میلیون و 274 ریال به خریداران عرضه شد که نسبت به دیروز 59 ریال افزایش داشت.

همچنین نیم سکه طلا رشد 10 هزار ریالی نسبت به دیروز داشت و هر قطعه پنج میلیون و 650 هزار ریال عرضه شد.
هر قطعه ربع سکه طلا بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز سه میلیون ریال قیمت خورد و هر سکه گرمی نیز با تثبیت نرخ خود به قیمت یک میلیون 860 هزار ریال فروخته شد.

این اتحادیه قیمت هر اونس طلا را یک هزار و 305 دلار اعلام کرده است که نسبت به دیروز تغییری نداشت.
هر گرم طلای 18 عیار نیز در بازار طلای تهران یک میلیون 140 هزار و 940 ریال تعیین قیمت شد که نسبت به دیروز افزایش داشته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 370
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران