پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310927 تاریخ : 1396/09/21-18:40:54
,5,
افزایش ظرفیت تولید پلیمر کره جنوبی

افزایش ظرفیت تولید پلیمر کره جنوبی

هانوا و توتال برای افزایش ظرفیت تولید پلیمر کره جنوبی 300 میلیون دلار سرمایه گذاری می کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ شرکت توتال روز گذشته دوشنبه اعلام کرد: شرکت پتروشیمی هانوا-توتال که حاصل سرمایه گذاری مشترک (JV) گروه هانوا کره جنوبی و توتال فرانسه به شمار می رود؛ قصد دارد 300 میلیون دلار برای توسعه تاسیسات یکپارچه پالایشگاهی و پتروشیمی خود در در شهر بندری دائسان (Daesan) کره جنوبی سرمایه گذاری کند.

هدف این سرمایه گذاری افزایش ظرفیت مشترک تولید پلیمر این دو شرکت در کره جنوبی است. به این ترتیب ظرفیت تولید پلی اتیلن سایت یادشده تا پایان سال 2019 میلادی با افزایش بیش از 50 درصدی به یک میلیون و 100 هزار تن در سال بالغ می شود.
بر اساس این گزارش ، افزایش ظرفیت تولید این محصول که پرکاربردترین پلیمر به شمار می رود؛ می تواند بخشی از تقاضای فزاینده برای پلی اتیلن را در کره جنوبی و چین تامین کند.
برنارد پیناتل، رئیس شاخه پالایش و صنایع شیمیایی شرکت توتال، عنوان کرد: به دنبال توسعه اخیر یک واحد کراکر در اوایل سال جاری میلادی، پروژه جدید ما را قادر می سازد تا سود بدست آمده از کل زنجیره ارزش را در این مجموعه یکپارچه حاصل کنیم.
شرکت پتروشیمی هانوا توتال از فناوری پیشرفته دو-حلقه ای (double loop technology) که مشترکا توسط شرکت های توتال و شورون فیلیپس توسعه یافته است؛ بهره می برد. این تکنولوژی تولید طیف وسیعی از پلی اتیلن های ویژه (high-end specialty polyethylenes) را امکان پذیر می سازد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران