پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306291 تاریخ : 1396/07/20-09:03:22
,5,
افزایش ضریب بازیافت در مخازن نفتی ایران توفیق مهمی را رقم می زند

نماینده انی در نشست بالادستی کنگره نفت و نیرو:

افزایش ضریب بازیافت در مخازن نفتی ایران توفیق مهمی را رقم می زند

قائم مقام فناوری‌های بازیابی و مدلسازی مخازن پیشرفته شرکت انی گفت: یک درصد افزایش بازیافت مخازن نفتی ایران بسیار مهم است و در صورت دستیابی به آن توفیق مهمی برای این کشور به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت, آلساندرو تیانی در نشست بالادستی نفت در سومین کنگره راهبردی نفت و نیرو با اشاره به این که ایران دارای بزرگترین ذخایر نفت و گاز جهان است، تصریح کرد: با توجه به حجم بالای ذخایر نفت ایران افزایش ضریب بازیافت مخازن از اهمیت مهمی برخوردار است.

وی در این سخنرانی انواع تزریق آب، گاز  و دیگر روش‌ها به مخازن نفتی را تبیین کرد و گفت: اگر روش خوبی برای ازدیاد برداشت استفاده نشود قطعاً نه تنها نتیجه‌ای به دست نمی‌آید بلکه سبب آسیب رساندن به مخزن می‌شود.

تیانی به انقلاب فناوری در جهان اشاره کرد و گفت: در این انقلاب روش‌های جدیدی برای ازدیاد برداشت وجود دارد که سبب سرعت بخشیدن به برداشت از مخازن نفتی می‌شود.

قایم مقام فناوری‌های بازیابی و مدلسازی مخازن پیشرفته شرکت انی به سابقه حضور این شرکت در جهان اشاره کرد و گفت: انی هم اکنون در 40 کشور دنیا فعالیت می‌کند و همچنین سابقه حضور در پارس جنوبی را نیز دارد.

وی گفت: شرکت انی می‌تواند همه سنگ‌های نفتی دنیا را بشکافد و از آن نفت استخراج کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 281
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران