پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 328382 تاریخ : 1397/02/06-13:49:10
,7,
افزایش شاخص دلار، طلا را به کف قیمت پنج هفته نزدیک کرد

افزایش شاخص دلار، طلا را به کف قیمت پنج هفته نزدیک کرد

طلا که در ساعات میانی دیروز به کف قیمت خود در پنج هفته گذشته رسیده بود، صبح پنجشنبه نیز به دلیل افزایش شاخص دلار،نزدیک همین قیمت باقی ماند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  رویترز، شاخص طلا که نرخ برابری دلار آمریکا در برابر مجموعه ای از ارزها را اندازه می گیرد، اکنون نزدیک بالاترین سطح خود در بیش از سه ماه گذشته است. 

افزایش بازدهی اوراق خزانه آمریکا نیز به کاهش اخیر قیمت فلز زرد کمک کرده است. افزایش بازدهی این اوراق، سرمایه گذاران را به خروج از بازار طلا و خرید اوراق یاد شده تشویق می کند. 
قیمت تحویل فوری طلا در ساعت 01:01 بامداد امروز به وقت گرینویچ در بازار لندن با اندکی تغییر به یک هزار و 323 دلار و 34 سنت در هر اونس رسید.
بهای فلز زرد دیروز در این بازار به یک هزار و 318 دلار و 51 سنت در هر اونس رسید که کمترین قیمت از 21 مارس (اول فروردین) است.
بهای طلا در معاملات آتی بازار کامکس آمریکا نیز در ساعت یاد شده تنها با 0.1 درصد افزایش نسبت به آخرین قیمت دیروز به یک هزار و 324 دلار و 60 سنت رسید.
شاخص دلار پس از آنکه دیروز به 91.261 که بالاترین سطح از 12 ژانویه (22 دی) است، افزایش یافت؛ صبح امروز در سطح 91.177 ثابت ماند و فاصله چندانی از رکورد دیروز نگرفت.
بازده اوراق خزانه آمریکا دیروز با اندکی افزایش به بیش از سه درصد رسید. احتمال افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی امریکا موجبب افزایش بازده این اوراق شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 236
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران