پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266810 تاریخ : 1395/11/27-09:55:14
,10028,
افزایش سرعت ساخت خطوط مترو موجب کاهش کیفیت نشده است

افزایش سرعت ساخت خطوط مترو موجب کاهش کیفیت نشده است

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: ما در ساخت خطوط مترو عجله نداریم ولی سرعت همراه با حفظ کیفیت موجب شده تا خطوط مترو زودتر تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، هابیل درویش در حاشیه بازدید از خط 7 مترو تهران که با حضور سیدمازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام شد ، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار 80 روزه در خط 7مترو تهران در 15 روز انجام شده است و در این خط سرعت همراه با کیفیت در حال انجام است و عجله‌ای نداریم.

وی بیان داشت: 4 ماهی که برای ایستگاه‌های مشابه وقت گذاشته بودیم در خط 7 مترو به 40 روز رسانده‌ایم و کیفیت در این خصوص کاهش نیافته است.

درویش با اشاره به اینکه واحدهای HSE (ایمنی) نیز در مترو تهران مستقر هستند و پرسنل مترو در سه شیفت فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ریل‌گذاری ایستگاه‌ها به اتمام رسیده است، گفت: در ابتدای بهره‌برداری از خط 7 مترو بعضی از ایستگاه‌ها برای تکمیل تجهیزات عبوری خواهند بود.

مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره ایستگاه‌هایی که در فاز نخست مورد بهره برداری قرار ممی‌گیرد،‌ گفت: ایستگاه‌های محمدیه، بریانک، کمیل، رودکی، نواب صفوی در فاز اول به بهره‌برداری می‌رسند و دو ایستگاه هلال‌احمر و تقاطع مولوی و ولی‌‌عصر (عج) نیز به صورت ایستگاه‌های عبوری هستند.

درویش درباره افتتاح کامل خط 7 مترو اظهار داشت: خطوط 6 و 7 مترو در سال آینده به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 428
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران