پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282000 تاریخ : 1396/05/02-15:12:34
,21,10028,
افزایش تعامل و تهیه نظام نامه ارتباطی با مراجع کشور

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

افزایش تعامل و تهیه نظام نامه ارتباطی با مراجع کشور

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی، بررسی و تنظیم تمامی قراردادها، افزایش تعامل و تهیه نظام نامه ارتباطی با مراجع کشور، افزایش سطح علمی کارکنان و مدیریت نظامند بر واحدهای حقوقی را از برنامه های پیش روی معاونت حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی برشمرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عبدالرحمن تاج الدین در جلسه شورای مدیران این سازمان با اشاره به ایجاد رابطه مستحکم با مجلس و قوه قضائیه از سوی این سازمان در 4 سال گذشته گفت: تلاش کردیم دعاوی مطروحه این سازمان در دادگاهها را کاهش دهیم و در این بخش دستگاه قابل تقدیر شناخته شدیم.

وی تهیه لوایح برای شعب بدوی و تجدیدنظر دیوان عدالت اداری را اقدام مهم حوزه حقوقی سازمان تامین اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: افزایش آرا به نفع سازمان تامین اجتماعی از دیگر دستاورهای این سازمان بود.
تاج الدین گفت: پیگیری پرونده های مهم در مراجع قضائی از دیگر فعالیت های معاونت حقوقی سازمان تامین اجتماعی است.
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی، مکاتبات و پاسخ به استعلامات ، برگزاری 34 جلسه شورای حقوقی با حضور قضات، اساتید دانشگاهها، معاونین و مدیران سازمان و تصمیم گیری در خصوص موضوعات مطروحه و تهیه و تنظیم پاراف قراردادها را از دیگر اقدامات حوزه حقوقی و امور مجلس این سازمان برشمرد.

وی تصریح کرد: در دوره مدیریت فعلی سازمان تامین اجتماعی، هیچ شیوه نامه، تفاهم نامه و بخشنامه ای صادر نمی شود مگر امضاء و تایید حقوقی را به همراه داشته باشد.
تاج الدین گفت: سالانه همایش سراسری حقوقی با حضور مدیرعامل و قضات دیوان عدالت ویژه همکاران این بخش برگزار می کنیم تا ضمن آموزش کارکنان، اطلاعات آنها را به روز سازیم.
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به راه اندازی سیستم جامع حقوقی و قوانین و مقررات سازمان تامین اجتماعی افزود: مدیریت یکپارچه واحدهای حقوقی، نظارت و گزارش گیری از عملکرد و تهیه بانک قراردادهای حقوقی از اهداف ایجاد این سیستم است.
تاج الدین حضور فعالانه در  مجلس و کمیسیون های آن و ملاقات و مذاکره با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد مباحث مرتبط را از دیگر فعالیت های حوزه حقوقی  و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی عنوان و خاطر نشان کرد: در خصوص طرح ها ولوایح مرتبط سازمان، شورای راهبری مجلس در این سازمان تشکیل و به بررسی و رایزنی با نمایندگان مجلس اقدام می کند.
وی افزود: تلخیص و تنقیح و روانسازی بخشنامه ها ودستورالعمل های جاری سازمان تامین اجتماعی با همکاری و مشارکت معاونت ها و موسسه عالی پژوهش در دست اقدام است که تاکنون 10 بخشنامه صادر شده یا به مرحله صدور رسیده  و 30 بخشنامه در مرحله بررسی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 321
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران