پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264783 تاریخ : 1395/10/29-12:56:18
,1,
افزایش بهره وری در گرو توسعه خدمات نوین بانکی

افزایش بهره وری در گرو توسعه خدمات نوین بانکی

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد در سفر به استان بوشهر گفت: امروزه افزایش بهره وری در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در گرو ارائه و توسعه خدمات نوین بانکی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان بوشهر؛ سید مهدی حسینی- معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک– ضمن بازدید از شعب استان گفت: بانک مهر اقتصاد در سالی که به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده در نظر دارد در حوزه خدمات نوین اقدامات موثری انجام دهد.

وی در ادامه افزایش بهره وری در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری را منوط به توسعه و ارائه خدمات نوین بانکی و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک دانست.

حسینی همچنین در خصوص راه اندازی نرم افزارهمراه بانک و قابلیت های آن، گفت: این نرم افزار قابلیت های بالایی ازجمله دریافت و پرداخت شتابی، پرداخت قبوض و پرداخت اقساط از طریق تلفن همراه را برای مشتریان امکان پذیر می کند.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادامه با ارائه گزارشی از قابلیت کارت خوان های شعبه ای و فروشگاهی، کارمزدهای خدمات بانکی و درآمدهای بانک، اظهار داشت: نرم افزارحق العمل کار برای ارائه خدمات بانکی در سیستم بانک مهر اقتصاد نیز راه اندازی  شده است.

وی در ادامه یادآور شد: انتقال و به اشتراک گذاشتن تجربیات می تواند به توسعه و فراگیری خدمات الکترونیک بانک در جامعه در مدت زمان کوتاه کمک کند.

مهدی قاسمی- رئیس اداره امور شعب بانک مهراقتصاد استان بوشهر- نیز در ادامه ضمن ارائه گزارش اقدامات استان در سال جاری از خدمات بانکداری الکترونیک به عنوان ابزاری و بازویی توانمند یاد کرد که دسترسی به اهداف و سیاست های بانک را باهزینه های کمتر و آسان تر میسر می سازد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 381
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران