پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 309138 تاریخ : 1396/08/29-11:48:37
,2,22,
افخمی : بانک صنعت و معدن در کنار واحدهای تولیدی خسارت دیده کرمانشاه است و از آنها حمایت می کند

افخمی : بانک صنعت و معدن در کنار واحدهای تولیدی خسارت دیده کرمانشاه است و از آنها حمایت می کند

در راستای برداشتن گامی اساسی برای جبران خسارت های وارده به واحد های مسکونی ، صنعتی و سازمان های مهم مناطق زلزله زده ، جمعی از مدیران عامل بانک ها و معاونین استانداری کرمانشاه در محل این استانداری تشکیل جلسه دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ،در این جلسه قرار است اقدامات لازم در خصوص پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان انجام شود و در اسرع وقت بانک های کشور مصوبات دولت در خصوص اعطای تسهیلات به زلزله زدگان را اجرایی کنند.

علی اشرف افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن در این جلسه گفت: ضمن تسلیت به زلزله زدگان استان کرمانشاه و خدا قوت به مدیران استان و تشکر وی‍‍‍ژه از ملت شریف ایران در همراهی و کمک به مردم کرمانشاه ، اهمیت موضوع به قدری بالاست که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری هم حضور داشتند.
وی افزود : سیستم بانکی ، خود را در این حادثه دردناک و غم انگیز همراه مردم می داند و با تمام توان در کنار مردم استان خواهد بود .
افخمی بیان داشت : متاثر کننده است که هموطنان عزیز ، عزیزان خود را از دست داده و درکنار آن خانه و کاشانه آنها نیز ویران شده است .بانک صنعت ومعدن در کنار تولید کنندگان خسارت دیده خواهد بود و واحدهای تولیدی را که دچار خسارت شده اند مورد حمایت قرار خواهد داد تا زیرساخت صنعتی استان مجددا فعال شود .
در جلسه یاد شده مدیران عامل بانک های صنعت و معدن، سپه ، ملی و صادرات و برخی از اعضای هیات مدیره بانک های کشور و معاونین عمرانی و اقتصادی استانداری کرمانشاه و مدیران بنیاد مسکن و برخی از مدیران استانی حضور دارند.
گفتنی است بادستور وزیر امور اقتصادی و دارایی 7 بانک و میزان سهمیه هریک از آن ها برای پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان تعیین شده و کار پرداخت آنها از امروز آغاز شده است .
این وزارت ، مصوبات هیات وزیران در ارتباط با زلزله کرمانشاه را به بانکها ابلاغ کرده و روند اجرای آن را پیگیری می کند .
در ضمن خاطر نشان می سازد کارکنان بانک صنعت و معدن همراه با سایر هموطنان در کمک به مردم زلزله زده به صورت نقدی و غیر نقدی حضور فعالی داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 280
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران