پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 303488 تاریخ : 1396/06/12-16:17:26
,10026,
افتتاح پنجمین بخش ویژه گرایی کارفرمایان خوش حساب در شعبه 25 تامین اجتماعی تهران

افتتاح پنجمین بخش ویژه گرایی کارفرمایان خوش حساب در شعبه 25 تامین اجتماعی تهران

پنجمین بخش ویژه گرایی تامین اجتماعی استان تهران برای کارفرمایانی که حق بیمه کارگران خود را به موقع پرداخت می کنند در شعبه 25 تهران افتتاح شد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛  مدیرکل تامین اجتماعی غرب استان تهران در مراسم افتتاح این بخش با اشاره به ماده 13 قانون رفع موانع تولید هدف از اجرای این طرح را رونق بخشیدن به کسب و کار و افزایش سطح رضایت مندی بیشتر ارباب رجوع و کارفرمایان دانست و گفت : در این بخش همه خدمات تامین اجتماعی به کارفرمایان خوش حساب بصورت وی آی پی خارج از نوبت و به سرعت ارائه می شود .

ناهید حیدری با اشاره به اینکه کارمندان بخش وی آی پی همه متخصص و دارای لباس های مشابه هستند، ابراز امیدواری کرد: بزودی در تمام شعبه های تامین اجتماعی استان تهران یک بخش ویژه گرایی برای رسیدگی به امور کارفرمایان خوش حساب راه اندازی شود .
وی تاکید کرد : در بخش وی آی پی علاوه بر کارفرمایان، اصحاب رسانه، دانشگاه ها و همچنین دستگاه های دولتی نیز می توانند خدمات خود را بصورت ویژه دریافت کنند .
حیدری همچنین تعداد کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی را در غرب استان تهران بیش از 130 هزار کارگاه برشمرد و افزود : در طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب ، مبلغ 100 میلیارد تومان از جرائم کارفرمایان بدهکار که به صورت غیرارادی با بحران روبرو شده اند بخشیده شد .


وی اجرای طرح الکترونیکی کردن پرونده بیمه شدگان تامین اجتماعی را از دیگر برنامه های مهم این اداره کل دانست و افزود : برهمین اساس تاکنون همه پرونده های مربوط به 7 شعبه غرب تهران الکترونیکی شده است.

حیدری مهمترین ویژگی این طرح را کوتاه شدن فرایند رسیدگی به مشکلات بیمه شدگان در شعبه های تامین اجتماعی و بهبود ارائه خدمات به آنان اعلام کرد .
وی با بیان اینکه درطرح الکترونیکی کردن پرونده ها تمام اوراق تولید شده در رایانه نگهداری می شود، گفت : این طرح  تا پایان امسال در تمام شعبه های تامین اجتماعی سراسر کشور به اتمام خواهد رسید .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 218
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران