پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279619 تاریخ : 1396/02/23-16:52:14
,10025,
افتتاح و راه اندازی شعب بیمه

افتتاح و راه اندازی شعب بیمه "ما" در شهرهای رفسنجان و سیرجان

در راستای اهداف مشتری مدارانه و در جهت خدمت رسانی مناسب و سریع و در دسترس مشتریان بودن، شعب جدید بیمه "ما" در شهرهای رفسنجان و سیرجان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" ، آیین راه اندازی و افتتاح شعب سیرجان و رفسنجان با حضور مهندس صفدری مدیرعامل بیمه "ما" ، امیرحسین قربانی معاون فنی، امیر شفیعی مدیر امور شعب و غلامرضا مددی مدیر امور نمایندگان و کارگزاران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم جناب آقای هرندی رییس شعبه کرمان بیمه "ما" ضمن خوش آمد گویی به مدعوین ، خلاصه ای از آمار فروش شعبه های کرمان، سیرجان و رفسنجان ارائه نمود.

هرندی در ادامه اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم اقدامات و فعالیت های خوبی در این شعبه انجام داده و یکی از شعبه های موفق در جذب و حفظ مشتری باشیم. تمام تلاشمان بر این خواهد بود که با خدمت رسانی سریع و دقیق و شفاف تمام مشتریانمان را حفظ و رضایتمندی آنها را بر اساس اصل مشتری مداری تامین کنیم.

بر اساس این گزارش ، در ادامه مراسم جناب آقای قربانی ، به تحلیل آمار ارائه شده و برنامه های آینده پرداخت.

وی همچنین نقطه نظرات خود در خصوص چگونگی یافتن بازارهای سالم جهت فروش بیمه نامه را تشریح و از شبکه فروش و پرسنل شعبه  درخواست کرد تا تمام تلاش خود در جهت رسیدن به این هدف را به کار گیرند

این گزارش می افزاید: در ادامه جناب آقای مهندس صفدری با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در این شرکت گفت: تمامی اقدامات و فعالیت های شعب و نمایندگان شبکه فروش می بایست بر محور مشتری مداری و رعایت حقوق آنان و افزایش رضایت بیمه گذاران  و تکریم ارباب رجوع صورت بگیرد. وی افزود: نظر به اینکه مشتری ولی نعمت ماست، بانک و بیمه باید به نحوی با تعامل با یکدیگر کار کنند تا پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان باشند.

 مدیرعامل بیمه "ما" توجه به اصول بازاریابی را مد نظر قرار داده و چگونگی مذاکره کردن به روش نوین و رعایت حقوق مشتریان را تعریف نمودند. آنچه بیشتر مورد بحث قرار کرفت مدیریت ارتباط مشتریان و ارزش آفرینی برای مشتریان پلاتینی و طلایی و انجام بازاریابی رابطه مند بود.

در پایان طی مراسمی از نمایندگان برتر سال 95 که در فروش کلیه بیمه نامه ها و شاخص های بیمه گری و مالی برتر بودند، تقدیر به عمل آمد.افراد منتخب خانم ها مرضیه زارعی، انیسه رضایی، نجمه خالو و  اعظم حسینی بودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 317
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران