پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306354 تاریخ : 1396/07/22-07:33:04
,16,
افتتاح نمایشگاه چاپ و بسته بندی در شهرآفتاب

افتتاح نمایشگاه چاپ و بسته بندی در شهرآفتاب

نخستین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی با همکاری نمایشگاه دوسلدورف آلمان از جانب شرکت برساز رویداد پارس از 21 تا 23 مهر جاری در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، نمایشگاه چاپ و بسته بندی با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای آلمان، اتریش، فرانسه، ایتالیا، بلژیک، کره جنوبی، لهستان، ترکیه و چین و در فضایی بالغ بر 15 هزار مترمربع برگزار شد.

بخش چاپ نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی، تحت نظارت نمایشگاه drupa و برند IPAP و بخش بسته بندی آن با مشارکت نمایشگاه interpack و زیرنظر برند بین الملی pacprocess خواهد بود.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی در نخستین سال برگزاری توانسته است در کنار نمایشگاه های pacprocess دوسلدورف، مسکو، شیکاگو، شانگهای، دهلی نو، جاکارتا و بانکوک به اتحاد بین المللی نمایشگاه های interpack بپیوندند و با افتخار نام ایران را در این اتحاد بین المللی نمایشگاهی قرار دهد.

از اهداف این نمایشگاه تبدیل شدن ایران به قطب تخصصی حوزه چاپ و بسته ‌بندی در منطقه است تا محلی برای گردهمایی فعالان صنعت چاپ و بسته بندی و رونمایی از جدیدترین نوآوری ها و فناوری های روز دنیا شود.

مشارکت کنندگان این نمایشگاه از بخش های خدمات پیش تولید چاپ، خدمات پس از چاپ، ماشین آلات، ابزار و تجهیزات جانبی چاپ، چاپ دیجیتال، تبدیل و بسته بندی کاغذ، مواد اولیه، مواد کمکی برای بسته بندی، نرم افزارهای مدیریت چاپ خواهند بود.

همچنین بخش های فرآوری و ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی ها، فرآوری و ماشین آلات بسته بندی مواد دارویی، آرایشی و بهداشتی، فرآوری و ماشین آلات بسته بندی شیرینی جات و نان ها، مواد بسته بندی، روش های بسته بندی و تولید بسته بندی، ماشین آلات ساخت و تولید مواد بسته بندی در این نمایشگاه مشارکت دارند.

در طول برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی سمینار SAVE FOOD با همکاری سازمان خوار و بار کشاورزی ملل متحد(فائو)، انجمن مهندسی و سازندگان ماشین آلات بسته بندی و فرآوری محصولات غذایی آلمان (VDMA) و نمایشگاه دوسلدورف برگزار خواهد شد.

یادآور می شود که قرار است هیئت های مختلف خارجی از کشورهای آلمان، ترکیه، پاکستان، الجزیره، گرجستان، هند، کانادا، امارات متحده عربی، قطر، مصر و افغانستان جهت بازدید از این نمایشگاه به تهران سفر کنند.

نخستین نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران از 21 تا 23 مهر در محل نمایشگاه شهر آفتاب از ساعت 10 تا 18 پذیرای بازدید کنندگان و علاقه مندان به صنعت چاپ و بسته بندی خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران