پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 268022 تاریخ : 1395/12/23-13:59:39
,1,
افتتاح شعبه چهار راه جهان کودک بانک ملت با حضور عضو هیات مدیره

افتتاح شعبه چهار راه جهان کودک بانک ملت با حضور عضو هیات مدیره

شعبه چهار راه جهان کودک بانک ملت در خیابان آفریقای تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل و جمعی از مدیران ارشد این بانک گشایش یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملت، علیرضا لگزایی قائم مقام مدیرعامل در مراسم شروع به کار شعبه چهارراه جهان کودک با قدردانی از همه دست اندرکاران برنامه ریزی و راه اندازی این شعبه اظهار امیدواری کرد که افتتاح شعبه جدید، منشأ خیری برای بانک ملت و مشتریان باشد و  این شعبه و بقیه شعب در مسیر سودآوری و موفقیت بیشتر  بانک تلاش کنند.

وی با تاکید بر این نکته که افتتاح شعبه چهارراه جهان کودک در راستای سیاست توسعه و تنظیم شبکه و کانال‏های خدمت رسانی بانک ملت صورت گرفته است، ادامه داد: توسعه شبکه بانکی این امکان را می دهد که مشتریان در اقصی نقاط کشور و خارج از کشور بدون محدودیت زمان و مکان به خدمات بانکی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.
لگزایی افزود: در چهارچوب سیاست توسعه و تنظیم شبکه کانال های ارائه خدمات شعبه، کاهش شعب فیزیکی و افزایش کانال‏های خدمات غیر حضوری در دستور بانک ملت قرار گرفته است و  از کانال‏هایی که جایگزین شعب می‏شود پایگاه شبانه روزی، کیوسک‏ها و خود بانک‏ها خواهد بود.
قائم مقام مدیرعامل بانک ملت خاطر نشان کرد: در آینده ترکیبی از کانال‏های فیزیکی و غیرفیزیکی برای ارائه خدمات به مشتریان در مجموعه کانال های قابل دسترسی  این بانک در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
لگزایی با تأکید بر لزوم جذب منابع ارزان قیمت برای کاهش قیمت تمام شده پول و به تبع آن افزایش سودآوری بانک، تصریح کرد: هدف یک بنگاه اقتصادی مثل بانک سودآوری است بنابراین باید ملزومات برای دسترسی به این هدف را در دستور کار قرار دهیم.
رحیم طاهری، مدیر امور ناحیه یک بانک ملت هم در این مراسم با اظهار امیدواری نسبت به این که  شعبه چهارراه جهان کودک در پایان سال 96 عملکردی موفق را به ثبت برساند گفت: انتظار می رود که در دیگر مناطق تهران نیز با همکاری اداره سازمان، شعب سودآور و باکیفیت افتتاح شود.
محمد علی خادمی، مدیر شعب بانک ملت منطقه پنج تهران نیز گفت: با گشایش شعبه چهارراه جهان کودک، تعداد شعب تحت نظارت این مدیریت شعب به 55 شعبه افزایش یافت و امیدواریم تا سال آینده شبکه شمال تهران را غنی‏تر کنیم.
وی همچنین گزارش کوتاهی از وضعیت عملکرد مدیریت شعب منطقه پنج در حوزه کاهش مطالبات، مصارف و منبع ارائه داد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 335
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران