پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 145661 تاریخ : 1394/07/20-11:57:54
,3,16,24,
شعبه موسسه اعتباری کوثر در جزیره قشم افتتاح شد

شعبه موسسه اعتباری کوثر در جزیره قشم افتتاح شد

شعبه قشم با حضور مدیرعامل ،معاونین ،مدیران این موسسه، جمعی از مسئولین و مردم جزیره قشم افتتاح شد و این موسسه به صورت رسمی فعالیت خود را در جزیره قشم آغاز کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از موسسه اعتباری کوثر: مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در مراسم افتتاحیه این شعبه گفت:شعبه جزیره قشم با هدف ارائه تسهیلات متناسب با شرایط زندگی مردم جزیره افتتاح شد و به زودی پروژه های عام المنفعه این موسسه نیز در قشم شروع می شود.

عیسی رضایی موقعیت استراتژیک جزیره قشم در قلب خلیج فارس، وجود موقعیت های بی شمار سرمایه گذاری و رشد اقتصادی از جمله منطقه آزاد اقتصادی و تجاری را از دلایل مهم انتخاب این جزیره برای افتتاح شعبه دانست.

وی ادامه داد: خونگرمی و اخلاص و تلاشگری جزیره نشینان از دیگر دلایلی بود که مسئولین موسسه را برای راه اندازی شعبه و تسهیل کار مردم ترغیب کرد.

رضایی ضمن تاکید بر شعار این موسسه«آینده از آن ماست» اضافه کرد:موسسه اعتباری کوثر جزو اولین موسسات رسمی و شناسنامه دار کشور می باشد که به سرعت در حال رسیدن به اهداف عالیه خود می باشد.

وی ادامه داد: این موسسه مجوز فعالیتش را در سال 1388 از بانک مرکزی کسب و فعالیت اجرایی خود را از سال 90 آغاز کرد، همچنین در سال 91 نیز اقدام به اخذ مجوز پذیره نویسی نمود و در همان سال نزد اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسید.

نایب رئیس هیئت مدیره کوثر اظهار داشت: هم اکنون 350 شعبه در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند و تاکنون موفق به جمع آوری بیش از 125 هزار میلیارد تومان منابع مالی شده است.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با تاکید بر فعالیت بیش از 2500 جوان دارای تحصیلات مرتبط بانکی در این موسسه افزود: ایجاد اشتغال، ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای قشر متوسط و ضعیف جامعه، اجرای پروژه های عام المنفعه و کمک به پویایی چرخ اقتصاد و تولید کشور از مهمترین اهداف تاسیس این موسسه است.


اعطای وام بدون کارمزد به شهروندان

وی با اشاره به سنت نیکوی قرض الحسنه، اضافه کرد: براساس قوانین، شرع و عرف جامعه اعطای وام قرض الحسنه امری پسندیده به حساب می آید و موسسه کوثر نیز به منظور رفع نیازهای اولیه شهروندان تا سقف 50 میلیون ریال وام بدون کارمزد اعطا می کند.

رضایی ادامه داد: این نوع تسهیلات با هدف حمایت از اقشار مختلف جامعه با هر سطح از درآمد و رعایت جوانب شرعی وام به مشتریان اعطا می گردد و هدف ما در این موسسه معامله خداست.


موسسه اعتباری کوثر بیشترین سهامدار را در بورس دارد

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با تاکید بر رقم 504 هزار نفری سهامداران این موسسه در بازار بورس افزود: این موسسه از نظر تعداد سهامداران یکی از بزرگترین شرکت های بورسی به حساب می آید.

وی از ورود حجم عظیمی از منابع این موسسه در آینده ای نزدیک به بازار بورس خبر داد و عنوان کرد: بنا به درخواست بورس از موسسه اعتباری کوثر و توافقات انجام شده با مجموعه های اقتصادی دولت تدبیر و امید اعم از وزارت دارایی و بانک مرکزی در آینده ای نزدیک با حجم عظیمی از منابع به بازار بورس ورود پیدا خواهیم کرد.

به گفته رضایی ورود این موسسه به بازار فرابورس یکی از مهمترین اقدامات این موسسه است که بازدهی خوبی داشته و امسال نیز این بازدهی نسبت به سال قیل افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: برای دستیابی به نشانه های مثبت در اقتصاد ایران پس از برجام ورود موسسه کوثر به بورس به تنهایی کافی نیست و دولت نیز باید حمایت های مورد نیاز را از سرمایه گذاران و سهامداران به عمل آورد.


ارتقای سطح خدمات اولویت مهم موسسه است

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر بیان کرد: ارتقای سطح خدمات ارائه شده به مشتریان و حضور در بین پنج بانک نخست کشور از مهمترین اولویت های این موسسه است.

وی ادامه داد: همچنین انتقال حقوق خیل عظیم بازنشستگان کشور و ایجاد سهولت در نظام بانکی و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه از اهداف دیگر موسسه می باشد.

رضایی گفت: با توجه به نیازهای کشور در دوران پساتحریم و نیاز به ارتباطات بیشتر با دنیای اطراف به دنبال ایجاد شعب خارجی در آفریقا، آسیا و بخشی از اروپای مرکزی هستیم.

وی اظهار کرد: در صورت به وقوع پیوستن این اتفاق جا به جایی پول برای سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در ایران را دارند بسیار آسان شده و چرخیدن چرخ تولید از نتایج مثبت افزایش سرمایه گذاری در ایران خواهد بود.

رضایی در پایان با تاکید بر حرکت این موسسه در پرتو نام مقدس کوثر اضافه کرد: اگر پولی به نیت قرض الحسنه به کسی داده شود اولین قرض گیرنده خداست و ما براساس روایت و احادیث از سنت نیکوی قرض الحسنه به منظور بازکردن گره ای هرچند کوچک از زندگی هموطنمان تلاش می کنیم و امیدوار هستیم با لطف و عنایت مشتریان در گروه بهترین بانک های کشور قرار بگیریم.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 499
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران