پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 293028 تاریخ : 1396/05/29-09:32:21
,2,
افتتاح شرکت درین گلوگز غرب با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت

دولت؛ اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال (5):

افتتاح شرکت درین گلوگز غرب با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت

با تامین مالی بانک صنعت و معدن ، شرکت درین گلوگز غرب در استان لرستان در هفته دولت به بهره برداری می رسد و برای 16 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک صنعت و معدن، برای اجرای طرح یاد شده، مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیون تومان توسط بانک صنعت و معدن تسهیلات پرداخت شده و محصول تولیدی شرکت درین گلوگز غرب ، گلوگز مایع است.

بنا به این گزارش ، بانک صنعت و معدن تاکنون حدود 85میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید و به منظور رفع موانع شرکت های تولیدی ، به صنایع کوچک و متوسط استان لرستان پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح های ارزشمندی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان لرستان به اجرا در آمده و موجب ایجاد اشتغال شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 224
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران