پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316852 تاریخ : 1396/12/19-16:05:10
,3,22,
افتتاح 2 شعبه جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان

افتتاح 2 شعبه جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان

دو شعبه علی آبادکتول (کد 6214) و شهید بهشتی گرگان (کد 6212) با حضور امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، طی مراسمی با حضور عیسی امامی عضو هیأت مدیره، تقوی و قائمی مدیر و معاون شعب استان گلستان و جمعی از معتمدین و خیرین، شعب علی آبادکتول و شهید بهشتی گرگان بازگشایی و آغاز به کار کرد.

در این مراسم، جمعی از روحانیون، امام جمعه شهرستان علی آباد کتول و مدیران و مسئولان سازمان های شهر علی آبادکتول و گرگان، مشتریان ارزنده و رؤسای دوایر ستادی و شعب نیز حضور داشتند.

امامی عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تبریک خجسته میلاد با سعادت حضرت زهرای مرضیه (س)، از زحمات کلیه پرسنل استان گلستان در راستای افتتاح این شعب تقدیر کرد و گفت: دستیابی به اهداف ترسیمی کلان مستلزم شناسایی و فعلیت بخشی به ظرفیت های جدید بازاریابی می باشد.

وی با اشاره به اهمیت همدلی و وفاق میان مدیران و کارکنان در راستای پیشبرد اهداف سازمانی، تقویت روز افزون این تعامل ارزشمند را مورد تاکید قرار داد و از حاضرین در این مراسم خواست تا نسبت به اشاعه و ترویج فرهنگ نیکوی قرض الحسنه و حمایت از طبقات محروم وآسیب پذیر جامعه با بانک قرض الحسنه مهر ایران همکاری کنند.

در ادامه، تقوی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان گلستان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد بانک در بخش اعطای تسهیلات قرض الحسنه به اقشار آسیب پذیر پرداخت و هدف اساسی نخستین بانک تخصصی قرض الحسنه کشور را توانمندسازی نیازمندان جامعه از طریق تعامل با اشخاص حقیقی و حقوقی برشمرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران