پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282898 تاریخ : 1396/05/24-11:52:13
,2,
آغاز نشست هم اندیشی مدرسان دوره تکمیلی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در بانک ملی ایران

آغاز نشست هم اندیشی مدرسان دوره تکمیلی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در بانک ملی ایران

نشست دو روزه هم اندیشی مدرسان دوره تکمیلی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم صبح امروز در بانک ملی ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پیش از این دوره مقدماتی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم برای همه کارکنان این بانک برگزار شده بود. نشست تکمیلی این دوره ویژه 38 تن از مدرسان منتخب، شامل برخی روسای شعب ممتاز و حوزه ها، بازرسان و کارشناسان ارشد بانک از سراسر کشور است. حاضران در این دوره تکمیلی، آموزش های لازم را به دیگر کارکنان واجد شرایط بانک ملی ایران آموزش می دهند.

در این نشست مباحثی نظیر اتحادیه بین المللی مبارزه با پولشویی FATF)) ، صندوق بین المللی پول(IMF) ، شناخت دقیق مشتریان ( KYC )، روش های ضد پولشویی، شناسایی مصادیق معاملات مشکوک، ارتباط معاملات مشکوک با ابزارهای بانکی، نحوه گزارش دهی طبقه بندی مشتریان(CTR) و نمونه های واقعی معاملات مشکوک و پرونده های پولشویی در ایران و جهان مطرح می شود.
بانک ملی ایران با توجه به اهمیت اجرای قوانین مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، اقداماتی را به طور مستمر به اجرا گذاشته است که با حصول نتیجه در این باره اطلاع رسانی می شود.
 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 380
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران