پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252364 تاریخ : 1395/10/02-17:16:44
,6,17,
آغاز فعالیت خودروهای برقی اوبر در اسپانیا

آغاز فعالیت خودروهای برقی اوبر در اسپانیا

سرویس تاکسی یاب آنلاین "اوبر تکنولوژیز" نخستین ناوگان خودروهای برقی را در پایتخت اسپانیا راه اندازی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت در مادرید هم مانند شهرهای دیگر سرویس تاکسی یاب آنلاین اوبر که برای سواری‌های شخصی مسافر پیدا می‌کند، خشم بخش تاکسیرانی را برانگیخته است.

کارلس یورت، مدیرکل اوبر برای منطقه اروپای جنوبی در این باره به رویترز گفت: این شرکت امیدوار است معرفی خودروهای پاکتر به بهبود وجهه این شرکت در مادرید کمک کند.

مقامات مسئول مادرید در نوامبر تدابیر جدیدی را برای مقابله با آلودگی هوا رونمایی کردند که شامل محدود کردن تردد خودروهای شخصی در مرکز شهر و افزایش محدودیتهای سرعت در راههای دسترسی به مرکز شهر بود.

مقررات و خصومت شرکت‌های تاکسی محلی در پایان سال 2014 اوبر را از خیابانهای اسپانیا خارج کرد. یک قاضی اسپانیایی در حکمی اعلام کرد فعالیت اوبر با قوانین این کشور مغایرت داشته و رقابت غیرمنصفانه ای را ایجاد کرده است.

اما اوبر در آوریل با سرویس "اوبر ایکس" که این بار از راننده‌های دارای مجوز حرفه‌ای استفاده می‌کند، به اسپانیا بازگشت. سرویس خودروهای برقی اوبر بخشی از سرویس گران قیمت "اوبر وان" را تشکیل می دهند که خدمات بیشتری مانند دسترسی به اینترنت در داخل خودرو فراهم می‌کند.

اوبر در مادرید با مجوزهای محدودی فعالیت می‌کند که معتقد است مانع گسترش فعالیتش می‌شوند و امیدوار است راه‌اندازی این سرویس دوستدار محیط زیست به آزاد شدن سرویس اشتراک خودرو کمک کند.

بر اساس گزارش رویترز، اوبر تکنولوژیز که در سال 2009 تاسیس شد، در سراسر جهان فعالیت می‌کند، اما با مخالفت رانندگان تاکسی سنتی و احکام قضایی ممنوعیت فعالیت در کشورهای متعدد شامل بلژیک، فرانسه، آلمان، هلند و همچنین اسپانیا روبرو شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 354
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران