پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353451 تاریخ : 1397/05/11-11:24:45
,11,22,
آغاز عملیات ساخت تقاطع غیر همسطح در خروجی سنندج

با حضور وزیر راه و شهرسازی:

آغاز عملیات ساخت تقاطع غیر همسطح در خروجی سنندج

عملیات ساخت تقاطع غیر همسطح در مسیر ارتباطی سنندج به سقز و مریوان روز پنجشنبه با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، بهمن مرادنیا استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی استان در سه راهی مریوان آعاز شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، این پروژه در ابتدای کنار گذر شرقی سنندج قرار دارد و پس از مدتی توقف عملیات اجرایی آن امروز در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به کردستان از سر گرفته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: به دلیل تردد تانکرهای حمل سوخت، مدیریت ترافیک در این مسیر ضروری به نظر می رسید و ساخت این تقاطع در انجام این کار موثر است.
شهرام ملکی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مسیر حادثه خیز است، اظهار داشت: براساس آمارها از سال 88 تاکنون 57 تانکر حمل سوخت در این مسیر (سه راهی سنندج - مریوان) واژگون شده اند.
وی یادآور شد: 100 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه برآورد شده و پس از انجام مناقصه، کار به پیمانکاران بومی واگذار شده که تکمیل آن تاثیر بسیار زیادی در مدیریت ترافیک ورودی به شهر سنندج از سمت سقز و مریوان دارد.
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی صبح پنجشنبه به منظور بازدید از چند طرح بازآفرینی شهری و اطلاع از روند ساخت پروژه های راهسازی به کردستان سفر کرد.
آخوندی در این سفر از طرح های در حال اجرای بازآفرینی شهری در ناحیه منفصل شهری نایسر، حسن آباد، ننله و محلات فرجه، تقتقان و آغه زمان در شهر سنندج بازدید می کند.
شرکت در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان کردستان و بازدید از پروژه چهار بانده کردن جاده گردنه صلوات آباد و همچنین خط آهن همدان - سنندج از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به کردستان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران