پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 313663 تاریخ : 1396/10/23-14:17:50
,5,22,
آغاز عملیات احداث خط لوله اتیلن غرب از میاندوآب به تبریز

آغاز عملیات احداث خط لوله اتیلن غرب از میاندوآب به تبریز

عملیات احداث خط لوله اتیلن غرب از میاندوآب به تبریز برای انتقال سالانه 200 هزار تن اتیلن با لوله گذاری بطول 154 کیلومتر با 1467 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ عملیات احداث خط اتیلن از میاندوآب به تبریز با حضور  آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز ، خدابخش استاندار آذربایجان شرقی ، پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی بطور همزمان در مجتمع پتروشیمی تبریز و میاندوآب آغاز شد.

این طرح برای انتقال سالانه 200 هزار تن اتیلن با لوله گذاری 10 اینچی بطول 154 کیلومتر با 1467 میلیارد ریال اعتبار در مدت یکسال در سه فاز اجرا و به بهره برداری خواهد رسید که در افزایش ظرفیت تولیدی با ایجاد طرح های توسعه ای ، افزایش تنوع محصولات برای رقابت در بازارهای مصرف ، ایجاد ارزش افزوده با بهبود فرآیندهای تولیدی و سود آوری تأثیر به سزائی خواهد داشت .
در این مراسم آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز از تلاش های مسئولان در اجرای این طرح قدردانی کرد که اجرای آن علاوه بر افزایش تولید و سود آوری ، برای ایجاد شغل در منطقه تأثیر گذار خواهد بود .
خدابخش استاندار آذربایجان شرقی نیز از اداره بهتر و بهبود مدیریت در سودآوری با توسعه های گسترده در پتروشیمی تبریز از این شرکت به عنوان یکی از موفق ترین شرکت های این منطقه در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی نام برد و در به مرحله اجرا رسیدن خط اتیلن از وزارت نفت ، نمایندگان مجلس بویژه دکتر پزشکیان و دیگر مسئولان قدردانی کرد .
پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز آمادگی خود را برای پیگیری و هماهنگی های لازم جهت پیشبرد اجرای فاز دوم این پروژه از بناب به تبریز اعلام کرد و اثرات مثبت اجرای این طرح را در درآمدزائی برای منطقه برشمرد .
درفشی مدیر عامل پتروشیمی تبریز ضمن بر شماری طرح های توسعه این شرکت ضمن اعلام افزایش ظرفیت تولیدی پتروشیمی تبریز به یک میلیون صد هزار تن در سه سال آتی ، اظهار امیدواری کرد که در پنج سال آتی به یک میلیون و هشت صد هزار تن در سال هدف گذاری شده است .
گفتنی است همزمان با آغاز این عملیات ، نخستین مرکز گمرک پتروشیمی کشور در تبریز آغاز بکار کرد .
با استقرار این مرکز گمرکی روزانه بالغ بر 1350 تن مواد پلیمری تولیدی پتروشیمی تبریز توسط 60 کامیون بطور مستقیم از این مجتمع به خارج از کشور صادر خواهد شد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 310
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران