پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349279 تاریخ : 1397/02/31-08:34:12
,5,
آغاز دوره آموزشی «مدیریت نفت و گاز» ویژه کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران

آغاز دوره آموزشی «مدیریت نفت و گاز» ویژه کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران

دوره آموزشی مدیریت نفت و گاز (Oil & Gas Mini MBA) ویژه گروهی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران، صبح امروز در محل دانشکده نفت تهران آغاز شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی، مهندس حمید بورد مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در سخنانی ضمن تبریک آغاز ماه مبارک رمضان، گفت: بسیار خوشحالم که پس از حدود 9 ماه برنامه‌ریزی، این دوره آموزشی ویژه برخی از کارکنان این شرکت آغاز شده است.  وی با بیان اینکه چیزی که به شدت در صنعت نفت نیازمند آن هستیم یادگیری و آموزش است، گفت: تحول در سازمان پیچیده‌ای چون شرکت نفت فلات قاره، نیازمند داشتن کارکنان و مدیرانی آموزش‌دیده و حرفه‌ای است و برگزاری این دوره آموزشی در این راستا است. وی افزود: دو عامل آموزنده بودن نکات ارائه شده در کلاس و  اهمیت دادن مدیران به برگزاری این دوره‌ها، از مواردی است که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در موفقیت دوره‌های آموزشی داشته باشد و خوشبختانه میزان علاقمندی مدیران شرکت نفت فلات قاره و بنده به مقوله آموزش بسیار زیاد است. وی با بیان اینکه برگزاری این دوره‌های آموزشی مقدمه تحول بزرگی است که برای این شرکت به عنوان سومین شرکت بزرگ صنعت نفت دریایی جهان پیش‌بینی شده است، گفت: با وجود هزینه‌های بالا، ما برگزاری این دوره‌ها را برای حدود 150 نفر از کارکنان در نظر گرفته‌ایم چرا که معتقدیم آموزش و یادگیری نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است و داشتن کارکنانی ماهر و آموزش‌دیده می‌تواند فرایند تحول در شرکت نفت فلات قاره ایران را آسان‌تر نماید.

مهندس بورد بر تلفیق تجربه و دانش در برگزاری این دوره‌ها تاکید کرد و گفت: ما برای ارتباط هرچه بیشتر با دانشگاه از هر جهت آمادگی داریم چرا که معتقدیم ارتباط دوسویه صنعت و دانشگاه می‌تواند نتایج مثبت فراوانی داشته باشد.

وی در پایان از دانش‌پذیران خواست با جدیت هر چه بیشتر در این دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

 

65 نفر ساعت سرانه آموزش در شرکت نفت فلات قاره

در ادامه این مراسم، مهرشاد جانبازخوی مدیر منابع انسانی نیز در سخنانی با بیان اینکه مهندس بورد تاکید فراوانی بر گسترش بحث آموزش در شرکت نفت فلات قاره دارد، گفت: خوشبختانه سرانه آموزش در این شرکت 65 نفر ساعت است که در سطح بالایی قرار دارد.

وی افزود: برگزاری این دوره در راستای جدی گرفتن بحث آموزش است چرا که مقوله یادگیری در سازمان‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. وی در ادامه پیشنهاد کرد واژه Offshore به عنوان دوره آموزشی افزوده شود.

گفتنی است، دوره آموزشی مدیریت نفت و گاز (Oil & Gas Mini MBA) شامل 320 ساعت مبحث آموزشی در 17 درس است که بر اساس نیازسنجی آموزشی و متناسب با حرفه و سمت کارکنان طراحی شده است. در این دوره 21 نفر از کارکنان این شرکت حضور دارند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 329
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران