پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264708 تاریخ : 1395/10/28-09:21:06
,10031,
آغاز ثبت‌نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت از اول بهمن

آغاز ثبت‌نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت از اول بهمن

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه فراخوان سراسری جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی از اول بهمن‌ماه آغاز می‌شود، گفت: علاقه‌مندان از روز جمعه اول بهمن‌ماه به مدت یک ماه فرصت ثبت‌نام دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دکتر سیدعلی حسینی با اعلام این مطلب اظهار کرد: فراخوان سراسری جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی از اول بهمن‌ماه 95 بر روی سامانه جذب وزارت بهداشت قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان از اول بهمن به مدت یک ماه فرصت دارند با مراجعه به این سامانه به نشانی اینترنتی http://aac.behdasht.gov.ir/ در این فراخوان ثبت‌نام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه‌های علوم پزشکی تعداد رشته‌های متقاضی اعضای هیات علمی و سایر نیازمندی‌های خود در زمینه جذب اعضای هیات علمی را بر روی سامانه جذب وزارت بهداشت بارگذاری می‌کنند و این فرآیند تا اول بهمن‌ماه به اتمام می‌رسد.

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه بیش از 1000 نفر هیات علمی در این مرحله جذب دانشگاه‌های علوم پزشکی خواهند شد، گفت: آمار نهایی و رشته‌های متقاضی برای جذب هیات علمی هنوز به طور کلی از سوی دانشگاه‌ها اعلام نشده است اما مطمئناً تعداد استخدام کمتر از 1000 نفر نخواهد شد.

دکتر حسینی ادامه داد: نتایج سراسری جذب اعضای هیات علمی بهمن‌ماه بیش از 4 ماه طول خواهد کشید. در واقع از زمانی که افراد در این سامانه ثبت‌نام می‌کنند تا قبل از پایان سال 95 اطلاعات آنها جمع‌آوری و بررسی خواهد شد و در نهایت پذیرفته‌شدگان برای سال تحصیلی 96- 97 وارد دانشگاه‌های علوم‌پزشکی خواهند شد.

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: اولویت جذب اعضای هیات علمی با متخصصان بومی در دانشگاه‌های آن منطقه خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 444
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران