پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280476 تاریخ : 1396/03/21-16:39:23
,3,
اعلام سیاست های تسهیلاتی تازه ثامن؛ به زودی

بهبود کنترل و نظارت به کاهش مطالبات منجرشد:

اعلام سیاست های تسهیلاتی تازه ثامن؛ به زودی

سرپرست مدیریت شعب خراسان رضوی از اعلام سیاست‌های تسهیلاتی جدید که به‌زودی به شبکه ابلاغ می شود، خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی موسسه اعتباری ثامن ، مسعود کیوان فر در جلسه روسای شعب خراسان رضوی، با اشاره به برنامه ها و راهکارهای کاهش مطالبات در ثامن گفت: تقویت بخش وصول مطالبات، برگزاری جلسه های منظم، افزایش مسئولیت‌پذیری از جمله اقداماتی است که در کنار، اعتبارسنجی دقیق، اخذ وثایق و احراز هویت مشتری هنگام اعطای تسهیلات انجام می شود.

او افزود: تقویت نظارت در کلیه مراحل اعطایی تسهیلات از اقداماتی است که می‌تواند در کاهش مطالبات مؤثر باشد .

وی اضافه کرد : اصلاح نگرش کارشناسی، دقت در پرونده‌های اعتباری و توجه بیشتر به بعد نظارت در هنگام اعطای تسهیلات می‌تواند نقش بالایی در کاهش مطالبات معوق ایفا کند.

مجتبی آموزش معاون اعتباری خراسان رضوی نیز در این نشست با اشاره به روند پرداخت تسهیلات گفت : تسهیلات باید پس از تصویب در سرپرستی و با مجوز کمیسیون استان پرداخت شود .

مسعود صال مصلحیان معاون اجرایی خراسان رضوی نیز در این جلسه اظهار کرد : کارکنان بدانند که علاوه بر وظایف و امور روزمره ، پاسخگوی خواسته‌ها و انتقادات مشتریان به منظور ارتقا رضایت آنان ضروری است.

او باتشریح وظایف ستاد و صف و نقش آنها در ارتقای رضایت مشتریان و مخاطبان ثامن افزود: واحدهای صف وظایف اجرایی را بر عهده‌دارند درحالی‌که واحدهای ستاد وظیفه  پشتیبانی ، نظارتی، مشورتی و تخصصی را انجام می‌دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 332
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران