پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 303690 تاریخ : 1396/06/15-11:23:06
,2,
اعلام آمادگی بانک ملی ایران برای تامین منابع مالی سازمان نظام مهندسی تهران

اعلام آمادگی بانک ملی ایران برای تامین منابع مالی سازمان نظام مهندسی تهران

در جلسه مشترک مدیران ارشد بانک ملی ایران و سازمان نظام مهندسی تهران بر آمادگی این بانک برای تامین منابع مالی آن سازمان تاکید شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جلسه برات کریمی عضو هیات مدیره این بانک با توجه به جایگاه و عملکرد مطلوب سازمان نظام مهندسی تهران در عرصه های گوناگون اقتصادی، اجتماعی و... گفت: بانک ملی ایران برای تعامل با سازمان نظام مهندسی تهران به منظور تامین منابع مالی آمادگی کامل دارد.

محمود شایان دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه این جلسه مشترک تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی تهران، جامعه آماری قابل ملاحظه ای از نخبگان را در خود جای داده است که می تواند برای ایجاد اشتغال در جامعه نقش مهم و به سزایی ایفا کند.

وی افزود: بنابراین شناسایی نیازهای اعتباری سازمان نظام مهندسی تهران، می تواند در رسیدن به اهداف آن سازمان مثمرثمر باشد.

 در ادامه این جلسه سید مهدی هاشمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با توجه به جایگاه ویژه بانک ملی ایران در اقتصاد کشور گفت: این بانک قدرتمندترین بانک کشور به شمار می رود؛ به همین منظور تعامل  با این بانک برای سازمان نظام مهندسی تهران بسیار حائز اهمیت است.

قابل ذکر است در این جلسه برخی از مدیران ارشد بانک ملی ایران، مدیران سازمان نظام مهندسی کشور و تهران حضور داشتند.




ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 539
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران