به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن ، داله علاف زاده با ارائه آمار عملکرد شعب استان یزد و مقایسه آن در سطح ناحیه و شبکه، همکاران را به همت مضاعف برای کاهش مطالبات دعوت و اولویت اصلی روزهای پایانی سال را وصول مطالبات اعلام کرد.
وی با تاکید بر جذب حداکثری منابع و افزایش سهم ثامن از بازار تلاش هرچه بیشتر در این زمینه را خواستار شد و افزود: قبل از پرداخت تسهیلات، اعتبارسنجی دقیق و سنجش توان بازپرداخت اقساط مشتریان بررسی شود.
علاف زاده با اشاره بر رعایت دقیق دستورالعمل ها و بخشنامه ها اظهار داشت: انجام امور مشتریان در سریع ترین زمان و با دقت، جلب رضایت و اعتماد آنان را به همراه خواهد داشت.
سرپرست مدیریت شعب یزد، تجزیه و تحلیل بخشنامه ها و اطلاعیه های سازمانی در جلسات صبحگاهی را، برای افزایش توانمندی و دانش فنی کارکنان ضروری دانست.
معاون سرپرستی یزد بر اعطای تسهیلات از طریق طرح های جدید اعتباری تاکید کرد و اظهار داشت: کاهش 10 درصدی مطالبات در پایان هر ماه به عنوان اولویت هر سرپرستی روسا شعب و کارکنان صف و ستاد در مجموعه است که باید تلاش بیشتری برای تحقق اهداف تعیین انجام شود.