پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264992 تاریخ : 1395/11/02-10:57:11
,10028,
اعزام نیروهای نفتی برای امدادرسانی به ساختمان پلاسکو

اعزام نیروهای نفتی برای امدادرسانی به ساختمان پلاسکو

در پی حادثه دردناک ساختمان پلاسکو ، منطقه تهران ، با هماهنگی های لازم بلافاصله اکیپ نیروهای فنی خود را روانه این محل کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، پس از اعلام آمادگی حسن باقریان ، مدیر منطقه تهران ، با رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت استان تهران ، ساعت 22 روز پنج شنبه ، اکیپ هائی از نیروهای فنی مجهز به چهارخودروی سبک همراه  با دستگاه برش و کپسول هواگاز برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند .

همینطور عصر روز جمعه ، اول بهمن ماه نیز اکیپ دیگری از نیروهای تازه نفس به همراه تجهیزات عازم این محل شدند .

 محمدرضا اسدی مطلق از تکنسین های تعمیرات خط که در ساختمان فروریخته پلاسکو مشغول برشکاری بود، هنگام برش بر روی بسکت دچار خفگی ناشی از دود شد که سریعاً با اقدامات امدادی مداوا شد و هم اکنون حال عمومی وی رضایت بخش است .

خاطرنشان می شود باقریان مدیر منطقه تهران ، در ابتدای جلسه هفتگی خود با معاونان و روسای واحدهای این منطقه ، شهادت جمعی از آتش‌نشانان را موجب تأسف و تاثر عنوان و تصریح کرد: این حادثه تلخ را به مردم ایران به‌ویژه خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت می‌گویم و برای شهدای آتش‌نشان این حادثه طلب آمرزش و برای مصدومان آرزوی سلامتی می‌کنم.

وی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، منطقه تهران آمادگی این را دارد که در صورت نیاز برای امدادرسانی ، نیروهای بیشتری را به این محل اعزام کند.

وی با بیان اینکه خط لوله منطقه تهران برای تسریع در آواربرداری و کمک به حادثه در آماده‌باش کامل است، اظهار کرد: ما برای خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان و تسریع در روند امداد‌رسانی و آواربرداری با به کارگیری تمامی امکانات لازم آماده کمک‌رسانی هستیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران