پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 253546 تاریخ : 1395/10/13-18:24:13
,3,
اعزام تیم های وصول مطالباتی به شعب

اعزام تیم های وصول مطالباتی به شعب

سرپرست مدیریت شعب اصفهان موسسه اعتباری ثامن با تشریح استراتژی ها در فرآیند وصول مطالبات، از اعزام تیم های دایره وصول مطالبات به شعب به منظور بررسی چالشها، و ارائه ی راهکارهای برای بهبود و تسریع وصول مطالبات خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن محمد هدایت در جلسه روسای شعب و دوایر ستادی سرپرستی اصفهان عملکرد شعب را در جذب منابع مثبت ارزیابی کرد و با تقدیر از تلاش همکاران گفت: در شرایط حساس و رقابتی فعلی، جذب منابع مالی نقش مهمی در پیشبرد اهداف ثامن دارد.

وی با تاکید بر مصرف بهینه منابع و رشد متوازن در تمامی شاخص ها به همکاران توصیه کرد به معرفی طرح ها و خدمات تسهیلاتی اهتمام ویژه داشته باشند.

سرپرست استان اصفهان ارتقای بهره وری شعب را درگرو آموزش و توانمند سازی کارکنان جوان عنوان کرد و افزود: ساختارهای تیمی به عنوان اصلی گریزناپذیر در مدیریت وکنترل شعب باید محور اصلی فعالیت ها باشد.

هدایت در انتها نیروی انسانی را سرمایه اصلی سازمان دانست و خواستار اشاعه فرهنگ مشارکتی و ایجاد محیطی خلاق و کارا در تمام شبکه شد.محمد هدایت در جلسه روسای شعب و دوایر ستادی سرپرستی اصفهان عملکرد شعب را در جذب منابع مثبت ارزیابی کرد و با تقدیر از تلاش همکاران گفت: در شرایط حساس و رقابتی فعلی، جذب منابع مالی نقش مهمی در پیشبرد اهداف ثامن دارد.

وی با تاکید بر مصرف بهینه منابع و رشد متوازن در تمامی شاخص ها به همکاران توصیه کرد به معرفی طرح ها و خدمات تسهیلاتی اهتمام ویژه داشته باشند.

سرپرست استان اصفهان ارتقای بهره وری شعب را درگرو آموزش و توانمند سازی کارکنان جوان عنوان کرد و افزود: ساختارهای تیمی به عنوان اصلی گریزناپذیر در مدیریت وکنترل شعب باید محور اصلی فعالیت ها باشد.

هدایت در انتها نیروی انسانی را سرمایه اصلی سازمان دانست و خواستار اشاعه فرهنگ مشارکتی و ایجاد محیطی خلاق و کارا در تمام شبکه شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 405
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران