پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264452 تاریخ : 1395/10/25-10:34:56
,1,
اعتماد مشتریان، بزرگترین سرمایه بانک مهر اقتصاد

اعتماد مشتریان، بزرگترین سرمایه بانک مهر اقتصاد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج با حضور در جشن خانوادگی عترت کارکنان استان سمنان، اعتماد مشتریان وپايگاهمردمی را به عنوان بزرگترین سرمایه های بانک مهر اقتصاد دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان سمنان؛ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی- مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج -  با تقدیر از مدیران و کارکنان استان باذکر حدیثی از امام صادق (ع) گفت: خوشا به سعادت کسانی که همانند چراغ، روشنی بخش راه بوده و مردم از آنها بهره می برند.

وی بزرگترین سرمایه های بانک را اعتماد مشتریان و پایگاه مردمی آن دانست و تصریح کرد: این اعتماد حاصل تلاش مدیران و کارکنان خدوم بانک مهر اقتصاد می باشد.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه  تکریم ارباب رجوع و حفظ ارزش های دینی و الهی توسط مدیران و کارکنان را از جمله عواملی دانست که موجبات رضایت مشتریان و حسن شُهرت بانک را فراهم نموده است. 

حسین زندی مقدم- رئیس اداره امور شعب استان سمنان- در ادامه مراسم افزود: بانک مهر اقتصاد به پشتوانه تلاش نیروهای فداکار و همراهی و همدلی خانواده آنها توانسته جایگاه فعلی خود را در جامعه کسب کند.

وی همچنین هدف از برگزاری جشنواره فرهنگی عترت را ایجاد همدلی و صمیمیت و فراهم کردن فضایی شاد و مفرح برای خانواده بزرگ بانک مهر اقتصاد عنوان کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم که در فضایی شاد و مفرح با حضور کارشناسان مسائل خانواده، برگزار شد از غلامرضا مولایی فر به عنوان اولین بازنشسته استان به پاس سال ها تلاش صادقانه در مسئولیتهای مختلف تجلیل به عمل امد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران